* becsapom a szekrény ajtót majd mérgesen be zárom*
Jennie : naaa!! Moon! Nyugi már! Nem lesz nehéz a doga!
Moon: kit érdekel a doga?? Rossz napom van!!
Jennie : tudom... Neked mindig!
* rá nézek jennie-re mérges és fáradt arcal *
Jennie : sajnálom hogy ilyen az életed a suliba!
" aki még nem ismerne engem Moon vagyok! A lány aki számára az iskola a valóságos pokol! Nem azért mert nehéznek találom a tanulást ha nem mert megkeserítik a napjaimat!"
* hátra fordulók majd hirtelen azt érzem hogy kedvem szerint fejbe lőném magam , végig néztem ahogy a Sátán fajzat közelebb sétál *
" öhmm... Mármint a Sátán fajzat, LEE KNOW de a suliba mindenki Linonak hívja, na mindegy! Szóval! Ő az aki minden napomat keserűvé teszi! Aki miatt szinte már élni se akarok! Született Sátán! Mindig zaklat!!"
Lino : mivan moon? Megint össze pisilted magad mint a múltkor?
Moon : hadj már vagy képen váglak!
Lino: fogd be a szád! Gyenge és használhatatlan vagy!
Jennie : ne légy nevetséges!
Lino : Húzz el vagy meg bánod!
Lino : szóval moon! Azt hiszed hogy megúszod azt amit tettél velem??
Moon: pontosan mit is?
" na igen! A múlt! Köztem és az idióta közt pontosan az történt hogy megaláztam őt az apja előtt! De nincs kedvem mind azt elmondani! Túl unalmas lenne mint minden ami most is történik! "
Lino : még látjuk egymást!
* iskola után haza mentem zenét hallgatva és lassan sétálva! Nagyot sohajtottam mikor a bejárati ajtóhoz értem és ki nyitottam *
Moon : végre! Itthon! Hiányoztál! * mondtam Kutyámra nézve*
* felhuztam a szemöldököm mikor valaki kopogott az ajtón! *
Keren: ez volt az utolsó moon!! Most már takarodj innen!
" ő itt keren! Egy nő akivel találkoztam azután hogy elhagytam szüleimet, segített nekem azzal hogy befogadott, egy kis munkát is szerzett nekem! Hétvége ként egy boltnál dolgozom na de a lényeg hogy kerennél lakok és fizetnem kell neki minden 2 hónapban hogy tovább itt lakhassak mert igazából nem kedvel engem de viszont a szüleimet jól ismeri! De már legalább 5 hónapja nem fizettem neki mert le vagyok égve és ezért most ki adja utamat "
YOU ARE READING
Mersz vagy Mersz?
RomanceMoon! A lány akit zaklat egy fiú majd a házába kell költöznie de nem számít egy dögös lakótársra! Vajon túl éli az estéket? 😏😏 🔞🔞🔞