#1

629 21 2
                                    

Ginger's p.o.v.

'Jij bent goed.' zei ik na de laatse kreun. Snel deed ik weer mijn kleren aan en ging ik op het bed liggen. Ik zuchtte. Mijn moeder heeft me gewoon uit huis gegooid. Ik weet nog precies hoe het ging.

*FLASHBACK*

Ik kom van school. Ik pak mijn sleutel en doe de deur open. Vanaf de gang zie ik allemaal koffers. Waar zijn die voor? Snel loop ik naar de woonkamer. Me moeder zit op de bank. Wanneer ze mij ziet begint ze met een hele preek. 'Jij smerige, smerige HOER!! GA ME HUIS UIT!!' 'Wat is er mam?' vraag ik. 'JIJ WEET HET DONDERSGOED!! JE ZEGT ALTIJD DAT JE MET JE VRIENDINNEN NAAR EEN CLUB GAAT, MAAR DAN ZIT JIJ GEWOON MET IEMAND TE NEUKEN?!!! IEMAND DIE JE NIET EENS KENT!! VIEZE TEEF DAT JE ER BENT!!' Ze smijt iets naar mijn hoofd. 'SODEMIETER OP, MAN!! JE BENT MIJN DOCHTER NIET MEER!!' 'Mam waar heb je het over?' lieg ik. Hoe is ze er achter gekomen? 'HOU JE BEK, JOH!! MIJN HUIS UIT JIJ EN NEEM DIE HOERENKLEDING VAN JE MEE!!'

*END FLASHBACK*

Sinds dien heb ik mijn moeder nooit meer gezien. Zelf niet even op straat. Misschien is ze een nieuw leven gaan starten in Wales. Daar wilde ze altijd al naartoe. Vincent komt weer de kamer in. Zijn naam, het enigste wat ik van hem weet. Mischien heeft mijn moeder wel gelijk. 

Morgen weer  naar school. Ik vraag me soms wel eens af waarom ik naar school ga. Ik doe toch niks. Bij die gedachte val ik in slaap.

SHIT!! School is al begonnen! Snel doe ik mijn kleren aan en poets ik mijn tanden. Ik loop naar beneden. Vincent is al weg, maar waar naartoe? Ach, boeit het wat.. Ik loop snel naar buiten en pak de bus naar school.

Op school is het altijd het zelfde. Je zou denken dat ik miljoenen vrienden heb, maar dat is niet zo. Ik heb maar 2 vriendinnen. Ze heten Lindsey en Monique. De rest vindt me maar een hoer. 

Oh nee eh? We hebben  mvr. Boñeta. Zij gaat echt helemaal uit haar dak als je te laat komt. Ik doe langzaam de deur open. Iedereen kijkt mijn kant op. Ze begon in het Spaans te schelden. 'Waarom kom je te laat?' vroeg ze. 'Ik heb..' ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ze ging al gelijk te keer. 'ALS JE TOCH TE LAAT KOM KAN JE NET ZO GOED THUIS BLIJVEN!! IN MIJN LES KOMT NIEMAND LAAT!!!' zo ging ze nog even verder. Ik ben het al gewend... Toen ze klaar was ging ik snel zitten.

_________________________________________________________________

Zo hehe, eindelijk weer weg van die kutschool. Ik heb al sinds gister avond al niets meer gegeten, dus ga ik naar de mac. 'Lindsey, Monique gaan jullie mee naar de maccie?' vraag ik. 'Nee, sorry.' zegt Lindsey terwijl ze naar voren staart. ik kijk achter me. Ik zie alleen twee hotte boys. 'We hebben een dubbeldate met Chase en Damian.' zegt Monique. 'Nou, dan ga ik maar alleen.' zeg ik in de hoop dat ze toch mee gaan of me een knuffel geven. Ze kijken alleen maar naar de 2 jongens. Terwijl ik wegloop kijk ik steeds naar achter om te kijken of ze nog eens terug gaan zwaaien. Ze doen echt niks anders dan staren naar Chase en Damian. Ach, laat dan ook maar. Nu loop ik gewoon zonder maar ook 1 keer naar achter te kijken naar de mc Donalds

__________________________________________________________________

Zo dit was eerste stukje

Vinden jullie het leuk??

Laat dat dan zien met VOTE en/of COMMENT!!! (dan ga ik verder!!)

Bye,

XXX me

Not To Late To Change ft. Liam Payne ON HOLDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu