Arkadaşlar hikayeyi 1.kişi ağzıyla anlatacağım ve hikayenin kahramanları benim arkadaşlarım
Ben ve Dilara okulca gittiğimiz piknikte kayboluruz. Şükriye ve elif bizi ararken onlarda kaybolur.Ormanda karşılaşırız ama yolu bulamayız.Elif ağlamaya başlar biz ise yardım edin diye bağırdık.Ormanda elinde balta 2 adam belirdi.Önce şaşırırız daha sonra bize ne yaptığımızı sorarlar ve bize saldırırlar.Biz kaçarız kaçarken attıkları balta elifin kolunu koparır.Daha sonra adamlar kaybolur.Elif kanlar içinde yere yığılır.Hepimz ağlamaya başlarız .Hava kararıyordu hayvanların ulumaları etrafı inletiyordu.Yardım etmeleri için aradığımız ama çekmeyen telefonlarımızla etrafı aydınlatıp ilerledik.Şirin bir eve rastladık kapıyı çaldık yaşlı bir kadın kapıyı açtı.Kadın şaşkın şaşkın bize baktı.Elifin yaralandığını başımızdan geçenleri kadına anlattık.Kadın elifi muayene etti ve bizimle konuşmaya başladı.YARIN ORMANDA ÇOK KÖTÜ ŞEYLERİN OLACAĞINI SÖYLEDİ.HER 2 YILDA BİR ORMANDA TUHAF ŞEYLER OLURMUŞ.BALTALI ADAMLAR BUNUN BAŞLANGICIYMŞ.DAHA KÖTÜ ŞEYLER OLURMUŞ.YILLAR ÖNCE ORMANDA ÖLEN RUHLRIN İNTİKAM İÇİN ŞEYTANI YERYÜZÜNE İNDİRİP CİNLERLE İŞ BİRLİĞİ YAPIYOLARMŞ.HER 2 YILDA ORMANA GELEN 4 KİŞİ ÇOK KÖTÜ BİR ŞEKİLDE ÖLÜYORMUŞ.CESETLERİ BULUNAMIYORMUŞ.SADECE KALPLERİ ORMANIN EN YAŞLI AĞACININ ALTINA HER 2 YILDA BİR FARKLI BİR ŞEKİLDE YERLEŞTİRİLİYORMUŞ.
Biz şaşkın gözlerle birbirimize baktık.Öleceğimizi biliyorduk ama kaçmamız gerekiyordu ama nasıl ? Yaşlı kadına sorduk .Artık çok geçmiş.Dilara ve benim kaybolmamın sebebi,buraya gelmemizin sebebi buymuş.
Saat çok geçti.Uykumuz gelmese de uyumaya,bunların şaka olduğuna kendimizi inandırmaya çalışdık