Z POHLEDU FAITH :
Ráno jsem se vzbudila na sluneční paprsky. "Může mě někdo říct proč si nikdy nezatáhnu žaluzie"? zeptala jsem se sama sebe , ale dál jsem to už neřešila protože se mi chtělo na záchod....Když jsem vykonala svoje ranní potřeby šla jsem si umýt ruce a rovnou jsem vykonala aji ranní hygienu. Poté jsem šla do pokoje a šla jsem se obléct , jelikož je dnes 1.Červenec je už poměrně teplo . to mně připomína? Včera takové teplo nebylo a dnes je pařák jak něco ? Nebudeme to dal řešit :D na oblečení jsem zvolila černé obyč. látkové kraťase a růžové vasilo. Vše jsem si oblékla a šla si rozčesat vlasy a zagumičkovala je do culíku.
Z POHLEDU JUSTINA:
Probudil jsem se na velkou ránu na patře..Rychle jsem vyběhl z pokoje jen v boxerkách protože se asi něco stalo , nebudu si ještě gelovat vlasy a blékat se NÉ ? Hned co jsem vyběhl s pokoje jsem uslyšel dětský pláč z Jaxonova pokoje...
Rychle jsem tam vběhl a viděl Jaxona jak leží na zemi a s kolena mu teče krev a něm bylo položené kolo. Rychle jsem z něj odhodil to kolo a Jaxona vzal do náručí a snažil jsem se ho uklidnit."Šššššš Jaxy, co se ti stalo?, a proč na tobě bylo to kolo ? V tu ránu se ještě víc rozbrečel ... Já bych nemohl být chůva řekl jsem si v duchu a nad tou představou jsem se zasmál, ale jak jsem viděl plakat Jaxona hned mě smích přešel."to je dobrý Jaxonku" utěšoval jsem ho po schodech a namířil jsem si to do kuchyně. Posadil jsem ho na linku a hledal jsem v šuplíku dezinfekci a náplastě. Hned co jsem to našel jsem dal trochu dezinfekce na vatový tampónek a dal to Jaxovy na koleno, ten začal pištět jak malá holka ...vlastně ani Jazzy tak nepiští.. :D napomenul jsem ho aby nezbudil celý dům. "Jaxone nepišti tak zbudíš celý dům" . "ale Justine když ono to tak štíp-... "co se to tu děje" zeptala se máma . Všechno jsem jí pověděl a mamka už řekla Jaxovy sví. "Jaxone proč na tobě leželo to kolo ?!!" zeptala se ho máma "když já jsem se nudil a ..posmrkl si.. a tak jsem chtěl jezdit na kole promiň" a rozbrečel se " to nemůžeš dělat co kdyby se ti stalo něco horšího"? zvýšila na něj mamka hlas , ale já to nevydržel se na něj koukat jak pláče a vložil se do toho " mamko Jaxonek už ví že to dělat nemůže a omluvil se ti a teď ti slíbí že už to NIKDY (na slovo "nikdy" jsem dal důráz aby věděl že tohle už přehnal a dělat to nemůže) neudělá a neskusí JASNÝ"?!! řekl jsem hrubším hlasem ,ale trochu jsem se pousmál aby se zase nerozplakal. Jax to slíbíl a mamka mu to ještě zalepila,vzala ho do náručí a odešla s ním nahoru. Já se šel obléct bylo teplo tak jsem si dal kraťase a tricko jsem ani neřešil a šel se nasnídat .
Z POHLEDU FAITH:
Sešla jsem schody a šla se nasnídat když jsem chtěla jít ke stolu tak na mě Jacob bafl . "Seš blbej ?!!" Zakričela jsem když mě málem spadl talíř z ruky . "Ježíš ty naděláš " řekl Jacob "nadělám nadělám ? Vždyť mě málem spadl talíř blbče !" . Řekla jsem a šla si sednout ráči do obýváku a zapla TV . Zrovna tam běžel nějáká reportáž dala jsem větší hlasitost a poslouchala . " Slavný popový zpěvák Justin Bieber ( přitom jméně jsem stuhla) se včera potuloval s nějákou dívkou že by další zlatokopka ? Nechme se překvapit ... Následuje rozhovor s Kim Kardashian..." Dál jsem už nemohla měla jsem slzy v očích a nechala je ať vylezou na povrch . Někdo mě ze zadu objal a promluvil : "Ššššššššš .. To bude dobrý Faith." Podle hlasu jsem poznala že je to Filip.
"Oni mě nazvali zlatokopkou " a znova jsem začala brečet. "Faith ale oni o tobě stejně nic neví takže to nemůžeš brát vážně , snaží se být zajímaví ale bohužel nejsou".Dokončil Filip svůj monolog. "Ale , mě to mrzí".Odpověděla jsem mu. "Už to neřeš my víme jak to je a to stačí po ostatních nám je ......" a hodil rukou na náznak že to máme nechat a odešel.Já jsem šla nahoru do svého pokoje zavolat justinovi.Vešla jsem do pokoje a šla si na postel pro mobil , vytočila jsem Justinovo číslo a přiložila jsem si mobil k uchu. -píp .... -píp .... -píp ....