Love is Blind

367 31 1
                                    

yeollie ... yeollie ထေတာ့ေလ

yeol " ခဏေလးေနာ္ ခဏေလးဘဲ zzzzzz "

baek" yarr!! park chanyeol shiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ( with chen vocal )

tae oh ေလးခမ်ာ ေခါင္းေလးေထာင္ျပီး baek ကိုထျကည့္ေလသည္

(ဆိုဖာေပၚမွာအိပ္ေပ်ာ္ေနတာေညာ္chanbaek အခန္းထဲကဆိုဖာေလ )

baek" O.O အယ္ တားတားေယးကေရာက္ေနတာယား ညကဘာေတျမင္လိုက္ေတးယဲ"

tae oh " ေျသာ္တားတားကေပေပတို့အထန္းထဲေယာက္ေနတာဘဲ ^_^ ခ္ခ္ ျမင္လိုိက္တယ္ေလ "

baek" ဘာ ဘာျမင္လိုက္တာလဲတားတားေလး "

tae oh " ေပေပျကီးကေယdaddy ကိုခြျပီးအိပ္ေနတ်ာေယပီးေတာ့လဲေျကာေတးတယ္ "

baek" ေျပာေလ tae oh ေလးရဲ့ဘာဆက္ျကားေတးလဲ "

tae oh" baekkie ကတားတားလိုဘဲတဲ့ "

baek" ဒါဘဲျကားတာမဟုတ္လား "

tae oh ေလးကေခါင္းေလးညိမ့္လ်က္နွင့္

tae oh " အင္းေလ daddy ရဲ့ "

baek "ဒါဆိုလဲျပီးတာဘဲလာသားသားကိုမ်က္နွာသစ္ေပးမယ္"

tae oh " nae! ေပေပကိုေယာနိွုးေတ့ာပုးယား"

baek " အဲ့ကာလနဂါးကိုလား ေနပေစ ပစ္ထားလိုက္ မွတ္ေလာက္သားေလာက္ရွိေအာင္ "

tae oh ေလးကရယ္က်ဲက်ဲနွင့္ေနာက္ကိုလက္ညွိုးထိုးျပေလသည္

baek"ဘာတံုးကြ "

yeol " aigoo wuri tae oh ေလးဒီကိုလာပါဦးေဖေဖ့ဆီကို"

tae oh ေလးကားယားကားယားျဖင့္ေလ်ွာက္သြားေလသည္

yeol" yarr တာဝါတိုင္ အလုပ္ေနာက္က်ေနမယ္ မ်က္နွာသြားသစ္ေခ်"

yeol ၁ေယာက္ေနာက္ကိုလွည့္ကာ

yeol" တာဝါတိုင္ေရေခၚေနတယ္ မ်က္နွာသစ္ေတာ့တဲ့ "

baek" လဒေကာင္ရဲ့ နင့္ဘိုးေအကိုတေနတာလားမင္းကိုေျပာေနတာ "

yeol" ေဟာျကည့္ သားသားေရ သူ့ကိုစေတာ့စိတ္ဆိုးတယ္ေဖေဖ့ကိုက်ေတာ့တာဝါတိုင္တဲ့ ကာလနဂါးတဲ့ အဲ့ဒါေကာင္းလား "

tae oh ေလးကေခါင္းခါျပသည္

yeol" ေတြ့လား ကေလးေတာင္ေထာက္ခံတယ္"

baek" yarr!! ဘာေတေျပာေနတာလဲ ကေလးေရွ့မွာ "

yeol" ကဲပါကိုယ္မ်က္နွာသစ္လိုက္ဦးမယ္သြား baekkie လဲ သားသားနဲ့အတူတူမ်က္နွာသြားသစ္ေခ် "

baek" aww immm"

baek ၁ေယာက္tae oh ေလးကိုလက္ဆြဲျပီးအခန္းထဲမွထြက္လာလိုက္တယ္ဆက္ေနရင္ကေလးေရွ့မွာဟိို၁ေယာက္ထမြမွေျပးေပါင့္မွားေနဦးမယ္ေလ အဲ့ေတာ့စက္ကြင္းေရွာင္လာတာေလ

yeol' pov " ဟင္းဟင္း baekkie ရယ္ခ်စ္ဖို့ေကာင္းပါတယ္ဆိုေနမွစိတ္ေကာက္ျပေနတယ္ငါက morning kiss ေပးမလို့ဟာကိုသားသားေရွ့မွာမို့လို့သာေနာ္ဟဲဟဲ ေနာက္ေန့မွေပါ့အပီမြပစ္မယ္ကြ "

ဒီေန့ေတာ့ဒီေလာက္ပါဘဲေညာ္

ဒီကfeedback ေရာ votes တေတာင္းစားေလးပါရို့

ဖိသတ္ျကပါေညာ္


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love is BlindWhere stories live. Discover now