Ya Bulursa

317 17 3
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım lütfen önyargısız okuyun.Multimedyada ece ve dilruba var.İyi okumalar.

- Ece in üstümden yoksa o gözlerini yerinden sökerim yada oyarım bilmiyorum konuşturma beni !!!

Evet doğru duydunuz şuan ece üstümde oturuyor .

-Kalksana lağn öküz gibi uyuyorsun hala !

+Saat daha 9 dingil !

- Sen öyle san göttenbacak !

+ Ne diyon lan sen ?

- Saat 1 diyorum kızlar diyorum

+Oha!

Dediğim anda yataktan fırlamamla ecenin düşmesi bir oldu .Niye mi düştü çünkü üstümdeydi arkadaşlar.

-Hayvan! bok kafalı bekle geliyom dilruba bekle beni ecelin geliyor.

+Bende seni seviyorum canım arkadaşım benim.

Dedim ve lavaboya doğru koşmaya başladım. Lavabodaki islerimi bitirince odaya geri geldiğimde ece odada yoktu ve mutfaktan ocak açma sesi geldi (mantığım süper ötesi arkadaşlar) dolabımı açmamla tüm kıyafetlerimin ayağıma düşmesi bir oldu. Aa hatırladım dün tüm katlanacak kıyafetleri dolabıma tıkmıştım.Kıyafetleri yatağıma atıp dolaptan bej rengi bir bluz aldım ve üstüme geçirdim Beyaz şortlarımdan birini giydim.Tabiki üşüyebilirim diye üzerimede bana baya bol olan kot ceketi giydim .Ayakkabılarım hiç değişmediği için onu çıkarken giyecektim .Saçlarımı açtım ve aşağı indim .

-Ohaaaa çok güzellllll yerim seniiiiii

+Yani tabiki herzaman güzelim ben, ne sandin. Ayy güzel ben maşallah subanallah bana subaneke amin.

-Sana demedim mal menemene dedim
+Allah belanı versin demişmiydim ?

-Hayır ama bu çok güzel bir yemek yemin ediyorum.

+Zıkkımlanda sende kurtul bende kurtulayım .

-Ama ben bunu yemeye kıyamam ki

+Kafayı mı yedin diye sormuyorum çünkü 3 ayda bana kafayı yedittirdin .
- Çok konuşma da ekmek ver ekmek menemene bandırayım.

+Al .

Dedi ve elindeki bir somun ekmeği elime tutuşturdu.Sonunda oda dayanamadı ve kollarını sıvayıp ekmeğe banarak menemeni yemeye başladı. (hiç denediniz mi bilmiyorum ama bu bir harika dostummm )

( Yazarın Ağzından )

Menemenden çok az kalmıştı Dilruba ve Ece birbirine baktı. Acaba bu yarışın galibi kim olacaktı ? Dilruba elindeki ekmeği biraz daha yaklaştırdı menemene Ece durmadı, menemen tabağını biraz daha kendine çekti.

Sağ tarafta;

İzmirli Dilruba

Sol Tarafta;

Antalyalı Ece

Acaba kim kazanacak? Skoru kim alacak ? Ve işte bu sefer tarihi Ece yazdı.Elindeki ekmeği ağzına atarken için için gülüyordu. Dilruba ise kızgındı.Elini masaya vurdu ve ayağa kalkarak mutfaktan ayrıldı .O anda onun bu havasını ece bozdu.

-Bu hafta bulaşıklar senindi.

(Dilrubanın Ağzından )

Havalı havalı yürüyüşümü bozan şey o kulak acıtıcı sözdü, kalbime hançer saplayan o cümle;

-Bu hafta bulaşıklar senindi.

Mutfağa geri döndüm.Bulaşıkları toplayıp yıkamaya başladım.Sonra da masayı topladım.İşim bitince salona geçtim ve ecenin giyinmesini bekledim .Aslında giyinmişti lan bu? Neyse ben yanlış gördüm demekki.Aşağı indiğinde üstünde beyaz salaş bir bluz vardı. Altinada dar bir siyah pantolon giymişti .Ben bu kızın tarzını seviyom ya çok rahat giyiniyor. Ayakkabı olarak zaten o da aynı şeyleri giyiyor. Yanlız aramızdaki tek fark o şapka takıyor ben takmıyorum. Dış kapıyı Ece açarken ayakkabılarımı aldım ve giyinmeye başladım.

Mafya BozuntularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin