1.𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶

9 2 0
                                    

𝖧𝖾𝗋𝗄𝖾𝗌 𝗄𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗂 𝗌𝗎ç𝗅𝖺𝗋 𝖺𝗆𝖺 𝖻𝖾𝗇 𝗈𝗇𝗎 𝗌𝗎ç𝗅𝖺𝗋ı𝗆 𝗒𝖺𝗇𝗂 𝗄𝗂𝗆𝗂 𝗄𝗂𝗆𝖽𝖾𝗇 𝗄𝗈𝗋𝗎𝗒𝖺𝖼𝖺ğı𝗇ı 𝗌𝖾𝗇 𝗌𝖾ç𝗆𝖾𝗅𝗂𝗌𝗂𝗇 𝗁𝖺𝗒𝖺𝗍 𝖽𝖾ğ𝗂𝗅...
𝖡𝗂𝗅𝗀𝖾 𝖲𝖾𝗓𝗂𝗇 𝖻𝗎 𝗒ı𝗅 ü𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗍𝖾𝗒𝖾 𝖻𝖺ş𝗅𝖺𝗒𝖺𝖼𝖺𝗄𝗍ı 𝖺𝗆𝖺 𝖻𝗂𝗋ş𝖾𝗒𝗅𝖾𝗋 𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗀𝗂𝗍𝗆𝗂ş𝗍𝗂 𝗏𝖾 𝖸𝖺𝗅𝖾 ü𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗍𝖾𝗌𝗂𝗇𝖽𝖾𝗄𝗂 𝖳ü𝗋𝗄 𝖻𝗂𝗋 𝗄ı𝗓 𝗈𝗅𝗆𝖺
𝗒𝗈𝗅𝗎𝗇𝖽𝖺 𝗂𝗅𝖾𝗋𝗅𝖾𝗆𝗂ş𝗍𝗂 𝖺𝗌𝗅ı𝗇𝖽𝖺 𝗈 𝖲𝖺𝗄𝖺𝗋𝗒𝖺'𝖽𝖺 𝗄𝖺𝗅𝗆𝖺𝗄 𝗂𝗌𝗍𝖾𝗆𝗂ş𝗍𝗂 𝖺𝗆𝖺 𝗁𝖺𝗒𝖺𝗍 𝖻𝗎𝗋𝖺𝗅𝖺𝗋𝖺 𝗄𝖺𝖽𝖺𝗋 𝗌ü𝗋ü𝗄𝗅𝖾𝗆𝗂ş𝗍𝗂 𝗈𝗇𝗎. 𝖲𝖾𝗓𝗂𝗇,𝗒𝖾ş𝗂𝗅 𝗀ö𝗓𝗅ü 𝗏𝖾 𝗄ı𝗓ı𝗅 𝗌𝖺ç𝗅ı 𝖻𝗂𝗋 𝗄ı𝗓𝖽ı 𝖺𝗂𝗅𝖾𝗌𝗂 𝖲𝖾𝗅𝖺𝗇𝗂𝗄 𝗀öç𝗆𝖾𝗇𝗂 𝗂𝖽𝗂.
𝖡𝗎 𝗒ü𝗓𝖽𝖾𝗇 𝖽𝖾 𝗅𝗂𝗌𝖾𝖽𝖾 ç𝗈𝗄 𝗁𝖺𝗏𝖺𝗌ı𝗇ı 𝗀𝖾ç𝗆𝗂ş𝗍𝗂. 𝖫𝗂𝗌𝖾𝖽𝖾𝗇 𝖧𝖺𝗇𝖽𝖾 𝗏𝖾 𝖲𝖺𝗆𝖾𝗍 𝗈𝗇𝖺 𝖾ş𝗅𝗂𝗄 𝖾𝗍𝗆𝖾𝗄 𝗏𝖾 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝗄𝖺'𝖽𝖺 𝗒𝖺ş𝖺𝗆𝖺𝗒𝖺 𝗄𝖺𝗋𝖺𝗋 𝗏𝖾𝗋𝗆𝗂ş𝗅𝖾𝗋𝖽𝗂. 𝖮𝗋𝖺𝖽𝖺 𝗒𝖾𝗇𝗂 𝖻𝗂𝗋 𝗁𝖺𝗒𝖺𝗍 𝗇𝖾 𝗀ü𝗓𝖾𝗅.
𝖡𝗂𝗅𝗀𝖾'𝗇𝗂𝗇 𝖻𝗂𝗋 𝗄𝖾𝖽𝗂𝗌𝗂 𝗏𝖺𝗋𝖽ı 𝗍𝖾𝗄𝗂𝗋 𝖻𝗂𝗋 𝗄𝖾𝖽𝗂𝗒𝖽𝗂.
𝖠𝖽𝗂 𝖲𝗂𝗆𝗈𝗇𝖽ı 𝗈𝗇𝗎𝗇𝗅𝖺 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝗄𝖺'𝗒𝖺 𝗀𝖾𝗅𝗆𝗂ş𝗍𝗂.
𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝗄𝖺'𝗒ı 𝗌𝖾𝗏𝗆𝗂ş 𝗀𝗂𝖻𝗂 𝗀ö𝗋ü𝗇ü𝗒𝗈𝗋𝖽𝗎.𝖡𝗂𝗅𝗀𝖾'𝗇𝗂𝗇 𝖺𝖻𝗅𝖺𝗌ı 𝖧𝖺𝗒𝖺𝗅𝗌𝗎 𝖽𝖺 𝗁𝖾𝗉 𝖺𝗋𝖺𝗋 𝗄𝗈𝗇𝗎ş𝗎𝗋𝖽𝗎 𝗈𝗇𝗎𝗇𝗅𝖺 𝖻𝗎 𝖺𝗋𝖺𝖽𝖺 𝖽𝖺 𝖸𝖺𝗅𝖾 ü𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗍𝖾𝗌𝗂𝗇𝖾 𝗒𝖺𝗄ı𝗇 𝖻𝗂𝗋 𝖾𝗏 𝗌𝖺𝗍ı𝗇 𝖺𝗅𝗆ış𝗍ı. Üç 𝗄𝗂ş𝗂 𝗈𝗋𝖺𝖽𝖺 𝗄𝖺𝗅𝖺𝖼𝖺𝗄𝗅𝖺𝗋𝖽ı.
𝖧𝖺𝗇𝖽𝖾 𝗁𝖾𝗆𝖾𝗇 𝗈𝗋𝖺𝖽𝖺𝗄𝗂 𝖻𝗂𝗋 𝖺𝖽𝖺𝗆 𝗂𝗅𝖾 𝗒𝖺𝗄ı𝗇𝗅𝖺ş𝗆ış𝗍ı 𝖺𝖽𝖺𝗆 𝗎𝗓𝗎𝗇 𝖻𝗈𝗒𝗅𝗎,𝗌𝗂𝗒𝖺𝗁 𝗌𝖺ç𝗅ı 𝗏𝖾 𝗌𝖺𝗇ı𝗋ı𝗆 𝗄𝗈𝗋𝖾𝗅𝗂 𝖻𝗂𝗋 𝖺𝗂𝗅𝖾𝖽𝖾𝗇𝖽𝗂𝗋 𝖽𝗂𝗒𝖾 𝗂ç𝗂𝗇𝖽𝖾𝗇 𝗀𝖾ç𝗂𝗋𝖽𝗂 𝖡𝗂𝗅𝗀𝖾. 𝖲𝖺𝗆𝖾𝗍 𝗈𝗋𝖺𝖽𝖺𝗄𝗂 𝖺𝗋𝗄𝖺𝖽𝖺ş𝗅𝖺𝗋ı 𝗂𝗅𝖾 𝗓𝖺𝗆𝖺𝗇 𝗀𝖾ç𝗂𝗋𝗂𝗒𝗈𝗋𝖽𝗎 çü𝗇𝗄𝗂 𝖲𝖺𝗆𝖾𝗍 𝗈𝗋𝖺𝖽𝖺 𝖻𝗂𝗋 𝗓𝖺𝗆𝖺𝗇𝗅𝖺𝗋 𝗒𝖺ş𝖺𝗆ış 𝖻𝗂𝗋𝗂𝗒𝖽𝗂.
𝖡𝗂𝗅𝗀𝖾'𝗇𝗂𝗇 𝖺𝖻𝗅𝖺𝗌ı𝗇𝖽𝖺𝗇 𝖻𝖺ş𝗄𝖺 𝗁𝗂ç𝗄𝗂𝗆𝗌𝖾𝗌𝗂 𝗒𝗈𝗄𝗍𝗎. 𝖠𝗇𝗇𝖾𝗌𝗂𝗇𝗂 𝖻𝖺𝖻𝖺𝗌ı ö𝗅𝖽ü𝗋𝗆üş 𝗏𝖾 𝖻𝖺𝖻𝖺𝗌ı𝗇𝖽𝖺 𝖺𝗋𝖽ı𝗇𝖽𝖺𝗇 𝗄𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗂 𝖺𝗌𝗆ış𝗍ı.
𝖪ı𝗓𝗅𝖺𝗋 𝗍𝖾𝗄 𝖻𝖺ş𝗅𝖺𝗋ı𝗇𝖺 𝗒𝖺ş𝖺𝗆𝖺𝗅𝖺𝗋ı𝗇ı 𝗌ü𝗋𝖽ü𝗋𝗆𝖾𝗒𝖾 ç𝖺𝗅ışı𝗒𝗈𝗋𝗅𝖺𝗋𝖽ı.𝖧𝖺𝗒𝖺𝗅 26 𝗒𝖺şı𝗇𝖽𝖺𝗒𝖽ı 𝗏𝖾 𝖡𝗂𝗅𝗀𝖾 𝖽𝖾 20 𝗒𝖺ş𝗅𝖺𝗋ı𝗇𝖽𝖺 𝗂𝖽𝗂.
𝖠𝗇𝗇𝖾𝗌𝗂𝗇𝗂𝗇 ö𝗅ü𝗆ü𝗇𝖽𝖾𝗇 4 𝗒ı𝗅 𝗀𝖾ç𝗆𝗂ş𝗍𝗂.
𝖸𝖺𝗋𝖺𝗌ı 𝗍𝖺𝗓𝖾𝗒𝖽𝗂 𝖺𝗇𝗅𝖺𝗒𝖺𝖼𝖺ğı𝗇ı𝗓.𝖲𝖾𝗅𝖺𝗇𝗂𝗄𝗍𝖾 𝖻𝗂𝗋 𝖽𝖾𝖽𝖾𝗅𝖾𝗋𝗂 𝗏𝖺𝗋𝖽ı 𝖺𝗆𝖺 𝗈𝗇𝖽𝖺𝗇𝖽𝖺 𝗁𝖺𝖻𝖾𝗋 𝖺𝗅𝖺𝗆ı𝗒𝗈𝗋𝗅𝖺𝗋𝖽ı. 𝖧𝖺𝗒𝖺𝗅 𝖽𝖾𝖽𝖾𝗌𝗂𝗇𝗂 𝖻𝗎𝗅𝗆𝖺𝗄 ç𝗈𝗄 𝗂𝗌𝗍𝗂𝗒𝗈𝗋𝖽𝗎.𝖡𝗎𝗇𝗎𝗇 𝗂ç𝗂𝗇 𝗇𝖾𝗋𝖾𝗅𝖾𝗋𝖾 𝖻𝖺ş𝗏𝗎𝗋𝗎𝖼𝖺ğı𝗇ı 𝖺𝗋𝖺ş𝗍ı𝗋𝗆𝖺𝗒𝖺 𝖻𝖺ş𝗅𝖺𝗆ış𝗍ı 𝖻𝗂𝗅𝖾...

Sezgi Ve DiğerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin