1.⛄

15 2 0
                                    

5 yorum 5 oy ile yeni bölüm<3
Lütfen beğendiyseniz oy verip yorum yapınki yazmaya devam ediyim~

____❄____

JİMİNDEN~❄

Güney koreyi kar baskmıştı o kadar soğuktu ki,keşke dışarı çıkıp karla oynayabilsem..

Hayatım şu zamanıma kadar o kadar sıkıcı ve boş geçti ki..

5-7 yılımın hepsini şu saçma sapan binalar arasında geçirdim bir model olmayı ben seçmedim... istediğim meslek çok farklı birşey di, Ailem istediğim mesleği seçmeme izin verseydi şuan çiçekçi veya kayak öğretmeni (kar nasıl  kayılacağını öğreten kişi) olmak isterdim.

Tamam belki saçma ve maaşı iyi deyil ama ben sadece doğanın tadını çıkarmak isterdim...

Ama şuan da mutluyum tabi mutlu olmanın gerçek anlamı neyse?
Her gün bir binaya gidiyor kıyafet giyip fotoğrafımı çekiolardı resmen bedenimi satıyordum...

Hepsi ailemin suçu...
Her seferinde bunları düşünüp kendimi üzüyorum ama bu sefer kaçıcam...

dağın tepesine kimsenin olmadığı bir yere ev yaptırıcam, istediğim gibi yaşıycam. Özgürce...

Bu gün o evimin olduğu dağı görmeye gidicem,Otelemin arka kapısından çıktım ön kapısında beni bekleyen bir sürü fanım vardı, onları çok seviyorum fakat özel hayatımı unuttum, benim özelim mi vardı herkes biliyor ama?...

Arka kapıdan çıkıp arabaya bindim dağın tepesine gidiyorduk baya saat sürücekti dağ da teleferikler kayma alanları falan var,

Şimdi sorucaksınız "hani kalabalıktan kaçıyordun dağ çok kalabalık olur" diye  ama dağ da sadece zenginler oturuyor yani zengin derken böyle ünlü kişiler Onun dışında herkes gelebio ama ünlü kısmı ayrı sivil kısmı ayrı bölümler var bu yüzden pek rahatsız olmam diye düşünüyorum..

Dağ'a yaklaşık 4 saat sonra geldik, etraf çok güzeldi bem beyaz karlarla kaplı ilk defa böyle bir yere gelmiştim önceden hayatım sadece binaları görnek ile geçiordu,

Dağın tam tepesine giderken şoför düdüğe basıp duruyordu,

Jim-bir sorun mu var?

Şof-yok efendim sadece.. buraya çok ünlü biri gelmiş idol diğer ünlüler bile o idolü görmek için yola atlıyor etraf onun fanaları ile dolmuş yolu kapatıyorlar.

Jim-anladım..

Zar zor da olsa fanların arasından geçebildik bu kadar ünlü olan idol kim acaba?...

Hemen küçük otel gibi gözüken evime girdim minik bir villa,
Hemen eşyalarımı bırakıp kendimi yatağa attım. 7 buçuk saat süren yolculuk beni çok yormuştu.
Kendimi yatağa atar atmaz uyuya kalmışım,

JUNGKOOKDAN~❄

Uzun bir süre sonra world tour'u bitirip kore ye gelebildim, Kore yi pekte özlemedim gezmeyi seven birisiyim ama kore ye çok kar yağdığını duydum ve biraz ara vermem gerek değil mi?
Karları çok sevdiğim için şirket bana özel dağın tepesinden bir villa satın almış oraya çok kar yağdığı için karı daha iyi görebilirmişim,kış bitine kadar orda kalmak zorundaym.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Our Last Winter~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin