Był już chłodny wieczór, gdy zdecydował się wyjść na spacer z psem. Szedł spokojnie przez park, prowadząc psa na smyczy. W pewnym momencie pies urwał się z smyczy i pobiegł w głąb parku. (Imię) od razu ruszył w poszukiwania swojego psa. Nawoływał go najgłośniej jak umiał. Z czasem zaczęło robić się coraz chłodniej. Wtedy zauważył swojego psa. Stojącego obok kogoś, kogo się nie spodziewał.... Był to jego wróg, którego nienawidził z całego serca. (Imię 2) po chwili wyjął pistolet i wycelował w głowę właściciela.
– To koniec. – powiedział (imię 2), z nienawiścią wypełnioną w jego oczach. Miał palec na spuście, był gotowy do strzału. Jednak (imię) nie okazywał strachu.... Nie bał się. (Imię 2) zawachał się przez chwilę.
– Widzę, że się wachasz, (imię 2) – rzekł (imię) po kilku chwilowej ciszy. – Strzelaj, skoro tak bardzo pragniesz mej śmierci. Tylko nie żałuj później – dodał (imię). (Imię 2) zacisnął pięść.
– Takie osoby jak ty nigdy nie zasługiwały na życie – powiedział (imię 2), jego pewność i nienawiść wzrastała. – Płoń w ogniach piekielnych – warknął (imię 2), a zanim (imię) zdążył odpowiedzieć, padł strzał. (Imię) osunął się na ziemię, upadł na ziemię bez życia. (Imię 2) schował pistolet i spojrzał się na psa. Pies patrzył się na to wszystko z strachem w oczach. (Imię 2) westchnął i po chwili zadecydował się na wzięcie psa z dala od miejsca zdarzenia.
Wtedy (imię 2) zrozumiał.... Nie powinien zabijać go, pomimo tego jak bardzo go nienawidził. Pomimo tego wszystkiego nie powinien tego robić. Ale było już za późno na cofnięcie swoich czynów. Teraz jedyne co miał to poczucie winy.
Gdyby (imię 2) nie wycelował swojej broni w (imię 1), być może mogli by rozwiązać swoje problemy i być przyjaciółmi. Jednak z powodu nienawiści i gniewu, wszystko się zmieniło i teraz (imię 1) leży martwy na ziemi, pozostawiając za sobą przyjaciół i rodzinę, którzy będą za nim tęsknić i tęsknić się za nim. To jest naprawdę smutna historia o tym, jak nienawiść i gniew mogą zniszczyć człowieka i jego relacje z innymi.
___________________________________________
331 słów.
Nie jest to dość długie i rozbudowane, jednak mam nadzieję, że jest dość dobre.
Ale za nim zadecydujecie na wzięcie tego zakończenia do swej powieści, to proszę delikatnie zmienić treść, aby nie było później problemów z kopiowaniem pracy. Oraz proszę mnie poinformować, ewidentnie oznaczyć gdzieś abym mógł przeczytać :33
CZYTASZ
Zakończenie opowieści - moje pomysły
Random*kaszlu kaszlu* Witam. Tutaj będę wstawiał pomysły na zakończenie książki lub opowieści. Propozycje możecie mi dawać w komentarzach. Ale po co to robię? Aby ludzie mieli inspiracje na napisanie zakończenia, bo czasami jest problem z skończeniem ksi...