1. Alberose (Albedo x Sucrose)
Zdecydowanie mój ulubiony ship z Albedo. Mają dobrą relacje i jest to po prostu urocze. I zanim ktoś mi napisze, że jest to zły ship ponieważ jest to nauczyciel x uczeń chce tylko napisać, że oni są w podobnym wieku więc jest to legalne.
Moja ocena: 10/102 Albedo x Traveller
Szczerze to nie bardzo wiem co o tym sądzić. Nie jest to zły ship ale nie jest też dobry, tak lubią się ale czy jest to coś więcej? No moim zdaniem jednak nie, jednak istnieją gorsze shipy.
Moja ocena: 4/103 Kaedebo (Albedo x Kaeya)
(Oj już widzę jak mnie wyzywają ;-;)
Cóż... jest to bardzo popularny ship jednak nie bardzo wiem skąd się wziął :/ Znaczy voice-line Kaeya'i o Albedo jest trochę fruity, ale czy jest coś więcej? Chyba nie.
Moja ocena: 4/104 Albedo x Xiao
To ja już naprawdę nie mam pojęcia skąd się to wzięło, ale arty są nawet słodkie więc
Moja ocena: 2/105 Albemona (Albedo x Mona)
Ponownie nie wiem zbytnio co o tym sądzić. Widać, że się lubią ale to chyba tyle, jednak arty mnie trochę przekonują.
Moja ocena: 6/106 Albedo x Wardener
Skąd to się wzięło ja się pytam?
Moja ocena: 0/107 Albedo x Klee
Proszę zabieżcie to ode mnie. Po pierwsze, pedofilia. Po drugie, Albedo widzi ją jako jego młodszą siostrę. Po trzecie, pedofilia. I szczerze to mam nadzieję, że wszystkie arty z nimi nie są robione w celu romantycznym.
Moja ocena: -1000000/10
CZYTASZ
Oceniam shipy z genshina
RandomPo prostu oceniam shipy, nic zbytnio ciekawego. I od razu mówię, że jest to tylko moja opinia. Jak chcesz się że mną kłucić, proszę wyjdź i nie czytaj tego.