Bir Kış Sabahı

15 2 7
                                    

bir kar bahçesinde uyandım yataktan kaktıgımda vücudum buz gibiydi ayaklarımın soguklugunu hissedebiliyordum tam yatağıma geri yatacakken kedim geldi sanki bana çok üşüdüm gibisinden bişey anlatmaya çalışıyordu yanıma gelip büzüştü sonra yataktan kalkasım yoktu ama içimdeki çocuk kar topu oynamak istiyordu kalktım hemen giyinip bahçeye çıktım bahçede bir tavşan gördüm yanına gittim ve yaralıydı tasması da vardı tavşanı elime alırken bir mektup gördüm ve mektupta senin daha iyi bakabilecegine inanıyorum yazıyordu hemen eve gittim o andaki hissimi hiç kimse anlayamazdı birden sanki gözlerim doldu o tavşanı görünce bide o mektubu yazan kimdi? Kafamdaki soruları hemen Bi kenara koyup tavşana pansuman yaptım ve sonra yemek verdim güzel bir yuva yaptıktan sonra tekrar dışarı çıktım ve alışveriş yapmaya gittiğimde Bi adam sürekli bana baktıgını fark ettim koşarak eve gittim eve gittiğimde bir mektup daha vardı mektupu açtıgımda tavşana iyi bakacağını biliyordum yazıyordu.

Korkudan napıcagımı şaşırıp eve gittim ve gerçektende artık birinin beni izlediğini anlamaya başladım hemen arkadaşım gazeli aradım olanları anlatırken korkudan elim titredi aklımda o kadar şüphe varken konuşmak bile çok zordu gazele Bi şekilde olan biteni anlattım hemen yanıma geldi kapıyı açar açmaz burası senin için güvenli degil ayça dedi hemen benim evime gidiyoruz dedi apar topar eşyalarımı toplayıp gazelin evine gittik geceyi orda geçirdikten sonra gazel le hemen benim evin o raya gittik evi birisinin camdan izlediğini gördüm tam o sırada biri bizi kolumuzdan tutup çekti ve bana tavşan nerede dedi hemen o anda evimde dedim sen kimsin ne den sürekli beni takip ediyorsun gibisinden sorular sordum sonra tam o sırada biri seslendi gazel uyanartık diyordu başımda aslında bu bir rüyaymış gazele anlattıktan sonra rüyayı ayça sen çok taktın bu olaya dedi bende sanırım evet abartım galiba dedim  sonra kalk ve kahvaltı hazırlayalım dedi bende dedimki gazel bugün dışarıda kahvaltı yapsak olmazmı tatlı bir şekilde dedim o da beni kırmadı ama Bi çıkmadan tavşana bakmak istedim ve yarası iyileşmiş görünüyordu çok mutlu oldum birden sonra içerden gazelin sesi geldi hadi çıkalım  ayça dedi bende hemen geliyorum dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Yalnız başına bir kış gecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin