"Hadi hadi hadi! Git hangi arkadaşında kalmak istiyorsan kal, sorun yok. Erkek olmadığı sürece!"
"Ya! İzin veriyorsun bari düzgün ver!"
Bronz tenli kaşlarını daha çok çatarken kız kardeşi gözlerini kırpıştırdı ve ardından dediğini sindirip tedirgince güldü. Abisi derin bir nefes alıp boğazını temizledi.
"Taehyung'un kardeşiyle çok iyiydi aran, hadi onlara git. Topla eşyalarını hemen, yarın akşam gel geri!"
"Ya dalga mı geçiyorsun?! Bir günlüğüne niye gideyim?!"
Jimin duraklayıp düşünürcesine hmmladı. Aklında dolanan sinsi fikirler varmışçasına gülümsedi.
"Tamam, 2 gün olsun. İstediğin arkadaşında birkaç gün kalabilirsin, defol git hemen hazırlan artık!"
Genç kız gözlerini kıstı.
"Sen niye kovuyorsun bizi? Eve kız mı atacaksın?"
Esmer olan yan bir gülüş sundu ve ellerini cebine yerleştirdi.
"Evet."
"Sevgilini mi?! Bizimle tanıştır artık o zaman sorunsuzca çıkarım!"
Esmer olan göz devirdi. Genç kızı kolundan tutup odasına doğru itekledi.
"Eğer şimdi gitmezsen önümüzdeki 5 ay hiçbirinde yatıya kalamaz ve bir saatten fazla oturamazsın."
"Çok kötüsün!"
"Neden bağrışıyorsunuz?"
İki genç gelen sese döndüğünde onlara yaklaşan kadını gördüler. Esmer olan saçlarını geri tararken kardeşine fırsat vermedi.
"Size ayarladığım tatile sevgili kızın da gelmek istiyormuş ve ona bir türlü 2 yetişkinin tatiline dahil olmaması gerektiğini anlatamıyorum. Çok terbiyesiz olmuş bu."
Kız kardeşi şokla abisine dönerken abisi gülümsedi.
"İnanamıyorum! Anne yalan söylüyor- ah! Eve kız atacak! Sevgilisini getiri-"
Jimin aceleyle kız kardeşinin ağzına elini kapatıp susmasını sağlamaya çalıştı.
"Ahahaha, utandı işte salak kız. Hadi siz çıkın artık, geç kalıyorsunuz otele."
Büyük bir gülüşle gözleri kısıldığında annesi de gülmekten alamamıştı kendini. Oğlunun eve birilerini getireceğini anlayabiliyordu zaten ve oğlu da kendisinden pek saklamıyor fakat kız kardeşi ısrarla eve sürekli getirdiği kişinin kız arkadaşı olduğunu savunuyordu. Asla abisine inanıp farklı kızlarla tek gecelik ilişkiye girdiğine aldanmıyordu. O kızı merak ediyordu. Son 1 yıldır onun için sürekli abisini kıstırıp duruyordu.
"Canım kardeşim, sinirlenmeye başlıyorum artık. Hadi git odana güzelce hazırlan. Az önce dediklerimi hatırlıyorsun değil mi?"
Kaşlarını kaldırdığında çırpınan kız durmuştu. Jimin durduğu için elini çektiğinde dudak büzdü.
"Söylemeyecek misin yani kim olduğunu?"
"I-ıh."
Göz kırptıktan sonra sinirlenerek farklı hareketler yapan kıza baktı. Merdivenlerde gözden kaybolana kadar izlemişti.
Jimin başını iki yana sallayarak annesine döndü. Bakışları kesiştiğinde birkaç saniye sessizlik olmuştu. Kadın da oldukça merak ediyordu eve gelecek kişiyi fakat kızı kadar üstelemiyordu elbette.
"Pekala, evi çok dağıtmayın ama tamam mı?"
Oğlu ona gülümseyerek başını salladığında tebessüm etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G?Friend -YOON[M]İN
Random"Evden kovmak.. iyi bir fikir değilmiş..." |YOONMİN| Threeshot