19'

523 59 3
                                    

-Yazar

Deliğinde hissettiği dil darbesiyle birlikte beli yay gibi gerilirken elinin altındaki siyah tutamları tuttu.

Tekrar pürüzlü dili hissetmesiyle dizlerini birbirine bastırmaya çalıştı. Sadece çalıştı çünkü büyük eller bunu engellemişti.

Jeongguk ellerini üst bacaklarına koyarak esmer bacakları geniş bir şekilde araladı.

Taehyung utançla bir kolunu göz hizasına getirerek gözlerini kapattı. Jeongguk delici bakışlarını ıslak pembe delikten alıp sevgilisine çevirdi.

Gülümseyerek elleriyle araladığı bacak arasına yerleşti ve bir elini uzatarak sevgilisinin kolunu tuttu.

Taehyung kolunda hissettiği dokunuşla beraber kolunu gözlerinden çekti. Siyah parlak irislerle karşılaşırken yutkundu.

"İstiyor musun?"

Utanarak kafasını olumlu anlamda salladığında kendini Taehyung'a bastırdı. Hissettiği penisle birlikte karnı kasılırken derin bir nefes aldı. Şimdiden pantolonunun fermuar kısmı Taehyung'un zevk sıvısıyla kaplanırken tekrar dudaklarını araladı.

"Deliğini dilimle keşfetmeme izin verir misin?" dedi yüzüne doğru yaklaşırken.

Yüzleri arasında az bir mesafe kalırken dudaklarını karşısındaki dudaklara sürttü. Taehyung'un titrek nefesini duyduğunda hafif bir şekilde gülümseyip karşısındaki dolgun dudaklara kısa bir öpücük bırakıp üstünden kalktı.

Ellerini tekrar üst bacaklarına yerleştirip geniş bir şekilde açıp eğildi.

Taehyung'un nefes alış verişleri düzensizleşmeye başlarken yutkundu. Alt katta ailesi varken sevgilisi onu kelimenin tam anlamıyla yiyecek gibi bakarken heyecandan karnı kasılıp duruyordu.

Jeongguk, dudaklarını kendisini davet eden deliğe kapadı.

Taehyung, deliğinin etrafına kapanan dudakları hissetmesiyle birlikte gözleri şaşkınlıkla büyürken dudakları aralandı. İlk defa böyle bir şey yaşadığı için ve rahat durmayan dil sayesinde deliğini istemsizce kasıp durarken aldığı nefesler yetmiyor gibiydi.

Jeongguk'un duyduğu düzensiz nefesler gülümsemesine neden oluyordu

Taehyung ise daha önce tatmadığı duygularla, hislerle kafayı yemek üzereydi.

Öncekilerden daha farklıydı.

Daha zevklisiydi.

Ve daha iyisi.

Pürüzlü dilini içeriden çıkarıp etrafında birkaç tur gezdirdi. Deliğinin kaşındığını hissederken ihtiyaçla belini büküp kalçalarını daha da Jeongguk'un yüzüne doğru itti.

Deliğinin içine aniden giren dil ile göz kapaklarını sıkıca kapattı ve başı arkaya doğru düştü. Zevkten dudakları aralanırken deliğinin içindeki dili hissederken kasılıyor, uyarılıyordu adeta.

Elleri Jeongguk'un siyah tutamlarını buldu
ve sıkca tutup devamını ister bir şekilde
kendine bastırdı.

Taehyung daha fazla kendisini tutamadan
göğsüne boşaldığında yanaklarındaki
kırmızılıkla nefes nefese kalmıştı.

Jeongguk tadı damağına bulanan sıcak delikten ayırıp dudaklarıdaki güzel tadı emerken ayaklandı ve parlayan göğsüyle kendisine bakan bayık bakışlarla yutkunurken eğilip Taehyung'un göğüs ucuna sıçrayan menisini emerek daha da kasılmasını sağladı.

Bu çok fazla.

Daha hiçbir şey olmamıştı ama şimdiden yorgun hissediyordu. İlk kez bir ilişkisinde bu kadar ileri gidiyordu ve bu çok... garip bir histi. Tarifi olmayan bir his...

the silence of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin