Inojin:Helal olsun shika ben arkamı sana dayarım lan
Shikadai:Tabee
Eida:Yok yazılmadın ya iyi
Boruto:Aynen
Sarada:Inojin knk kalem kağıdı naptın?
Inojin:Bizim mahallenin altında bi 3 metre felan uzakta nehir var oraya atcam
Kawaki:Atcam?
Code:Atmadın mı?
Inojin:Çok eğlenceli olcak diye beraber yapalım dedim
Boruto:Oooo hade hade kalkın gidioz nehre
Aiko:YEEEYY
Nehire gittiler.Inojin kalemi erkeklere kağıdı kızlara verdi.
Kızlar kağıdı ikiye böldü diğer yarısını erkeklere verdi.Erkeklerde kalemi iki orta kırıp diğer yarısını kızlara verdi.Önce kağıtları parçalayıp suya attılar.Sonra kalemi iyice üstünde zıplayıp kırdılar ve nehire fırlattılar.
Merakla suya yaklaştılar.Sarada bi tık daha ileri gitmişti.
Chocho:Gidelim hadi
Eida:Okeyy
Sarada geri dönecekken çamur kısma bastı ve nehire kaydı.Nehir zaten derindi.Bide Sarada'nın yüzme bilmemesi işleri daha da batırıyordu.
Himori:SARADA!!
Kızlar ellerini uzattı.Saradaya ulaşmaları imkansızdı.Kızlar birbirine baktı.
Eida:Napıcaz!!!
Erkekler elleriyle kelepçe yaptı.Boruto en uç kısımdan saradaya elini uzattı.
Boruto:Sarada elini ver!!
Sarada duyamıyordu bile.Suyun dibine doğru batıyordu.Suyun dibi en kötü yerdi.Direk alıp giderdi.
Shikadai:SARADA!!
Herkes ne yapıcaz diye düşünürken boruto düşüncesizce ceketini kenara fırlattı ve kawakinin elinden kurtulup suya atladı.
Kawaki:BORUTO NAPIYON!!
Boruto ortalıkta gözükmeyen saradanın yanına suyun dibine daldı.
Inojin:BORUTO!!
Code:Oradan...kurtulmaları...
imkansız...Kawaki istemsizce ağlıyordu.Öz olmasa da hep kavga etselerde boruto onun kardeşiydi.
Sadece boruto değil sarada da...
onunla kardeş gibi büyümüştü.Kızlar zaten hüngür hüngür ağlıyorlardı.Erkeklerde sessizce ağlıyordu.
Onlar sınıfca kardeşlerdi...
(SON)
Bitiş çok sıradan oldu yaa
Sorry
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Lily-chan:Şaka lan şaka gülün diye ksvksvzh
Suyun dibinden sarı saçlar yüzeye çıktı.Kucağında ise sarışın sevdiği kızı taşıyordu.
Herkes ayaklandı ve kıyıya yaklaştı.
Boruto kıyıya yaklaştı.Önce Saradayı kıyıya koydu.Sonra erkeklerin yardımıyla kendi çıktı.
Sarada baygındı.Boruto kenarda olan kuru ceketini aldı ve Saradanın üstüne serdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutulmaz Aşk ++BoruSara
General FictionHikaye baştan düzenlenmiştir... Benim peşimden koşuyor...