88 24 526
                                    

✩ sana kendi ölümünü secme sansi veriliyor, nasil ölmek isterdin? (yaslanma dahil degil lan cakallar)

✩ sence insan klonlama yasadisi olmasaydi dunyada neler olurdu? mesela kotu amacla kullananlar ne icin kullanirdi, olay kontrol altina alinabilir miydi gibi. neler degisirdi?

✩ turkce klavye mi, ingilizce klavye mi kullaniyorsun? ya da turkcede ing gibi mi yaziyorsun?

✩ evinde bir hayvan besleyeceksin ama bu hayvan kus, kedi, kopek, tavsan, balik tarzi olmayacak, vahsi ya da alisilmadik bir hayvan olacak. ne beslersin?

✩ soya sosu sever misin? 😽

✩ en sevdigin mevsim? ve neden en sevdigin o?

✩ egitim bakani olsaydin ilk degistirecegin sey ne olurdu?

✩ sence en basit ve acisiz intihar yontemi?

✩ subliminallere inanir misin?

✩ tiktok kullaniyor musun?

✩ yazim kurallarina dikkat eder misin?

✩ cumhurbaskanligi secimlerine katildin. tam 3 kelimeyle sana oy verilmesini saglayacak olsan bu 3 kelime ne oldurdu?

✩ chp'ye mi akp'ye mi basardin/bastin?

✩ sence ölümden sonra ne olacak?

✩ tamamen normal olmana ragmen seni akil hastanesine yatirdiklarini farz et. sana surekli ilaclar veriyorlar ve bu sagligin icin zararli, ayrica sana yapilan deli muamelesi cok zoruna gidiyor. buradan cikmak istiyorsun. yetkilileri deli olmadigina ikna etmek icin neler yapardin ya da neler soylerdin?

✩ sececegin meslekte aradigin sey daha cok para mi olur, meslegi sevmen mi?

✩ 2 is ilani buldun ve ikisi de hosuna gitti. birincisinde calisma saati cok az, ama maasi da sana yetmeyecek kadar az. ikincisinde de kendine zaman ayiramayacak kadar cok fazla calisirsin ama oldukca yuklu miktarda para kazanirsin. hangisini secersin?

✩ su an canin ne cekiyor?

✩ en son ne zaman su ictin? (eger cok olduysa git ic lan)

✩ en sevdigin cicek?

✩ keske hafizam silinse de tekrar okusam dedigin kitap?

✩ izliyorsan en sevdigin anime?

~

usendim devamina

kendinize iyi bakin hepinizi opuyom 😽 (bazi gundi silliklar haric fak yu biciz)

questionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin