Ben Kim miyim? Boş Ver! - Tek Bölüm

12.3K 1.2K 320
                                    

Ben Kim miyim? Boş Ver!

08.03/2010

Sevdiğim,

Sen, kışlana teslim olalı on gün oldu.

Bu on günde neler değişti diye merak etme. Ne sana olan sevgim, ne de bıraktığın İstanbul değişmedi.

Ben kim miyim?

Boş ver...

*****

Ege, elindeki mektuba şaşkınlıkla baktı. Kim kendisine böyle bir mektup yazmış olabilirdi? Ayşe Yılmaz? Tanımıyordu...

Kesinlikle yanlış bir Ege'ye verilmişti bu mektup. Yine de okudukları ile yüzüne bir gülümseme yayıldı.

Annesinden de mektup gelmişti. Önce onu okumuş, sonra hiç tanımadığı bir isimle yazılmış mektubunu açmıştı. O isimde tanıdığı kimse yoktu. Üstelik yazan da zaten tanınmayacağını bilerek yazmıştı içindeki notu... "Boş ver" demişti...

Boş verecekti.

*****

Sevdiğim, 18.03/2010

Her gün yazmayı çok istiyorum. Fakat kendimi zorluyor ve on günde bir yazıyorum. Bu on günü ise sana neler yazacağımı düşünerek geçiriyorum. Sonra hepsini bir kenara bırakıyorum. O an aklıma gelenleri yazıyorum...

Bu hafta güzel bir film vizyona girdi. Senin sevdiğin tarzda. Tarihi filmleri sevdiğini söylemiştin. Sırf senin için izledim. Hayalimde yanımdaydın. O perdeye hep seninle baktım. Çok da keyif aldım...

Seni seviyorum...

Ben kim miyim?

Boş ver...

*****

Ege, ilk mektuptan sonra kışlada başka Ege Tufan olup olmadığını araştırmıştı. Başkasına ait mektubu okumak hoş olmayacağı için gerçek sahibini bulmak istemişti.

İkinci mektup eline tutuşturulduğunda bu kez daha büyük bir merakla açtı. Yine kısa bir mektuptu.

Uzun ağdalı cümleler kullanmıyor, sanki sadece not iletiyordu. Hızla okudu yazılanları. On gün de bir mi yazacaktı? Neden o kadar uzun aralıklarla? Madem askerin mektup istediğini biliyordu, madem kendisini seviyordu sık yazsa ne olurdu?

Sonra gülmeye başladı. Tanımadığı, tahmin bile yürütemediği biri iki kez mektup yazdı diye bu kadar keyiflenmek, uzun aralarla yazacak diye kızmak da bir kendisin yapacağı iş olmalıydı.

Kimdi bu kız?

Tarihi film izlediği eski sevgilisi var mıydı? Hala unutamamış eski bir aşksa işim olmaz, dedi. Zaten yürüyecek bir ilişki o zaman da yürüdü. Başı çatlayana kadar düşündü. Sadece iki kişi ile sevdiği filme gittiğini anımsayınca ilgisini o iki kıza yöneltti.

Hangisiydi?

Şule idi biri... Şule'yi düşündü bir süre. Sonra anımsadı. Evlenmişti Şule. Boşanmış ve yeniden kendisinin peşine düşmüş olabilir miydi?

Diğeri kimdi?

Duygu? Evet Duygu'ydu.

Yok Duygu değildi. Duygu'dan sonra çıktığı kızdı. Kimdi o?

Ben Kim Miyim? Boş Ver! - Tek BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin