UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM VE ÖNCEKİ BÖLÜMDE AŞIRI YAZIN HATASI VARDI BU SEFER DİKKAT EDECEĞİM UMARIM VE BEYENİRSİNİZ<3
"Genelde'de şik giyiniyorduk ama
bu sefer gerçekten herşey çok özenilmişti."Personel odasından yeni giysilerimi aldım, giydim ve etrafı talimatlara göre özene bözene temizledim, yerleştirdim.
Sonunda o VIPPX müşteri geldi. Çok zengin olmalıydı. Sonuçta Kore'nin en pahalı restorantını kiralamıştı. Onu gerçekten merak ediyordum. Ama ben stajyer olduğumdan dolayı onlara hizmet verme fırsatın yoktu. Ama camdan onu izleyebiliyordum.
Jennie:
Uzatmıydan hizmetçim istifa etti ve burdakı iyi çalışanlara bakacağım.Aşçi rose ve diğer çalişan ve stajyerleri çağirdi
Rose
Onu görebiliyordum çok güzel bakımlı ve tatlı birine benziyordu dalıp kalmıştım 1-2 dakika sonra patronum geldi ve konuşmaya başladı;"Birazdan Bayan Jennie tarafından deneneceksin iyi bir performans göstermeye çaliş hayatını etkileyenbilir," dedi ve gitti.
Gerçekten mi o Bayan Jennie mi gerçekten?. Aman tanrım o gerçekten ünlü onu nasıl tanımam her neyse bu benim hayatımın şansı elimden geleni yapacağım.Ana şef iyileri öne almıştı tabi bende ordaydım.
Jennie
içinden "yeteneğe bakacağımı sanıyorlar güzellik daha önemli."
Dıkkatlıce bakıyordu çalışanlara
Bu olsun, adıne?
Baş şef: o rose ama o daha stajye-Jennie
Katşı gelmeyi kes sadece işini yap ve onun belgelerini hazırla.
Rose;
içinden" NE CİDDİMİSİN İNANAMIYORUM RÜYA MI BU HAYATIMIN ŞANSI GERÇEK OLDU DOĞRU DUYUYORUM DEĞİLMİ????? "
Çok teşekkürler sizi hayal kırıklığına uğratmağacağim..YİNE AŞIRI KISA OLDU ÇOK ÖZÜR DİLERİM.
☹︎☹︎☹︎☹︎☹︎☹︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little money crazy / chaennie
RomanceAşkı kurallarla veya mesafelerle bulabilir misiniz?