Hayatım her evresinde Miran'a ne zaman güvensem sonu hayal kırıklığı ile bitti. Aslında kimseye kızmamam gerek bu tamamen benim saflığım her güvendiğinde darbe aldığın bir adama sürekli güvenirsen hayatta böyle dalga geçer işte senle. İzmir'e geleli kaç ay oldu bilmiyorum. Bal'ımın doğum gününde yanında olamadım mesela Tanem çok ağladı çok huysuzlandı, küstü ama gidemezdim.
Miran ile çocukların karşılaşması riskini alamazdım. Bal'ım da papatyası doğun gününde yanında değil diye üzülüyordu ama anlıyordu da beni. Gökhan amcamın öfkesi daha net bilinse de yurt dışından dönen Yankı amcam sessiz görünüyor ama patlamaya hazır barut gibi. Gökhan ile hem aynı noktadalar hem de değiller. Zaten Gökkuş'da işler karışık Pelo ile araları gergin biraz. Valla Pelo öyle tatlı ki Miran'ın kardeşi olduğuna inanmak zor.
Hayat akıp giderken tavçanım ve Umut'um da büyütordu. Tanem giderek daha da kabulleniyordu kardeşini ama huysuzlukları devam ediyordu tabii ki mesela geçen gün bana kızıp rujlarımla yüzünü ve ellerini boyamış. Üç etti bu bakalım ne olacak. Her ne kadar babasına kızgın ve kırgın olsa da gözü sürekli kapıda, Aksoy'un ağzını arıyor ama istediğini öğrenemiyor. Özledikçe hırçınlaşıyor, kreşte de kimseyle oynamamaya başlamış kendi halinde takılıyormuş. Öğretmeni sorduğunda verdiği cevap ile Miran'ın boğazına çökmek istedim.
"Teacher daddy biye beni çevmiyo ti baçkalayı niye çevçin oynamıcam" demiş. Sırf ona bunu hissettirdiği için bile kökünü kurutabilirdim. Bana yaşaattığı her şeyi unutsam bile kızıma yaptıklarını asla unutmayacaktım. Ki kızımızda unutmayacaktı. Hele Umut o babasını sadece fotoğraflardan ibaret sanıyor,hatırlamıyor bile doğru düzgün. Birçoğunuz beni suçlayacak ama ben çocuklarımı korudum. Miran'ın gücü hayatının hiçbir noktasında o kadını durdurmaya yetmez, yetmeyecek. O kadın durmadıkça da üzülen ben ve çocuklarım olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ BİR KERE ~ASLANBEYLER~
FanfictionBu kitap @mrsasiiye tarafından yazılan "SEVDİM SENİ BİR KERE" kitabında yer alan "Su ve Miran"ın olaylarını detaylı okumanızı sağlayacak kitaptırz