×{~Loves me, Loves me not~}×

72 2 2
                                    

! FIRST TIME WRITING FLUFF, SRY IF ITS BAD!

✨Taking over the damn world: " 𝚈/𝚗, 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢. "

🤨📷: "uhhhhhhhhh alr??? Knowing you I'm kinda scared-"

✨Taking over the damn world: "𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸'𝚖 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚒𝚝 𝚞𝚙-"

🤨📷: "that's my jobbb💅💅💅💅"

✨Taking over the damn world: "𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚍𝚘𝚛𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚍𝚘𝚛𝚔. "

🤨📷: " 🤨 yooo what was that you said???? "

✨Taking over the damn world: "𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢-"

🤨📷: "Aight.'

𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚖𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚜, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜.

"Yo Wally..... You alright there, buddy? "
You asked him, a little confused and concerned.

"𝙾-𝚘𝚑 𝚞𝚑𝚖, 𝚢𝚎𝚜, 𝙸'𝚖 𝚏𝚒𝚗𝚎. " 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍, 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚢𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐. "𝚈𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝... 𝙷𝚊𝚟𝚎... 𝙿𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜... 𝚂𝚘𝚏𝚝 𝚜𝚔𝚒𝚗... 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝, 𝚑𝚞𝚑? 𝚆𝚎𝚕𝚕... 𝙼𝚢, 𝚒𝚝'𝚜 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗... 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝘥𝘰 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔, 𝚜𝚘... 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝙸... " 𝙷𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞. 𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝... 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝, 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚘𝚢𝚏𝚞𝚕 𝚗𝚘𝚗𝚎𝚝𝚑𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜. 𝙷𝚎 𝚜𝚗𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜, 𝚝𝚎𝚕𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚠𝚗. (⍴᥆᥆r һ᥆mᥱ-) 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗. 𝙷𝚎 𝚙𝚒𝚗𝚗𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚌𝚔, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚖𝚊𝚛𝚔𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚌𝚔, 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐. 𝚃𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝘮𝘰𝘳𝘦.

"𝚆𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚎𝚜𝚒𝚛𝚎, 𝚖𝚢 𝚍𝚎𝚊𝚛~ " 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚕𝚞𝚜𝚝𝚏𝚞𝚕 𝚝𝚘𝚗𝚎, 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞. "𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝~"

(һძᥙძgძᥙs һ᥆ᥣᥡ sһі𝗍- ᥙᥒһ᥆ᥣᥡ sһі𝗍 ᥕһᥡ ძіძ і ძ᥆ 𝗍һіs 𝗍᥆ mᥡsᥱᥣ𝖿-)




𝙏𝙤𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[𝚎𝚟𝚒𝚕 𝚌𝚊𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘𝚘] 𝙴𝚅𝙸𝙻! 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚡 𝙵 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛~Where stories live. Discover now