Koç BurcuGökyüzü ailevi ilişkilerin önem kazandığı bir güne işaret etmekte. Eş ya da yakınlarınızla problemler söz konusu olabilir. Haksız eleştiriler ve suçlamalarla karşılaşabilirsiniz. Kendinizi savunmak yerine suskun kalıp iç dünyanızda kararlar almayı seçebilir ve kararlarınızı uygulayamaya geçebilirsiniz. Bekar Koçlar Aşk hayatınız da sürprizlere hazır olun.
Boğa Burcu
Bugün işinizle ilgili konularda kararlı davranarak hareket etmelisiniz. Yaşanmışlıkların ruhunuza kattığı olgunlukla geçmişin olumsuz izlerini silmenizi sağlayacak durumlarla karşılaşacaksınız. Öfkenizi acılarınızı aklınızla yenebilmenin, Bilgeliğinizle üstün gelmenin ilahi adaletin tecelli etmesinin mutluluğunu yaşayacağınız özel bir dönemdesiniz. dengelerin yerine oturmaya başladığı bu süreçte yeteneklerinize güvenerek hareket etmenin maddi manevi olumlu gelişmelerini yaşayabilirsiniz.
İkizler Burcu
Gökyüzü ev ve iş hayatınızı ilgilendiren konularda yakın çevrenizde bulunan insanların duyarsız tavırları sizin mücadelenize karşın takındıkları vurdumduymaz tavırlar sinirlerinizi bozabilir. Bu durum iş hayatınıza da yansıyabileceğinden sakinliğinizi muhafaza edin ve sorumluluğu birazda onlara yüklemeyi deneyin. Kavga ederek hiçbir şeyi düzeltemezsiniz ama sorumluluğu paylaşmayı öğrettiğinizde sizi daha iyi anlayarak hareket edecekleri kesin. Özel yaşamınızda Beraberliği olmayan İkizler aşkta önemli gelişmeler yaşayabilirsiniz.
Yengeç Burcu
Gökyüzü bugün eş ya da sevgilinizin iyi niyetinden faydalanmaya çalışan kişilere karşı tavrınızı belli etmeli sevdiğiniz insanı da kendine daha fazla zarar verdirmemesi için uyarmanız gerektiğine işaret etmekte. Birlikte hareket etmeyi başarıp kararlı tavırla içinde bulunduğu takdirde gelebilecek her türlü zararın önüne geçebileceksiniz. İş hayatınızda ise hiçbir görüşmenizi ertelemeden hareket etmeli her türlü görüş ve öneriyi dikkate alarak kararlar almalısınız.
Aslan Burcu
Gökyüzü, Kişisel gelişim için sizlere fırsat sunuyor problem yaşadığınız insanlarla sorunlarınızı konuşarak ve karşınızda ki insanın fikirlerine önem vererek sakinlikle çözüme kavuşturabilirsiniz.. Bu dönemde kendinize dair güçlü bir anlayış geliştirebilir isteklerinizi yaşamdan beklentilerinizi dengeleyerek yola devam ya da tamam diyebilirsiniz. Gökyüzünün bu olumlu enerjilerini iyi değerlendirin. Bugün duygularınızla karar vermemeye özen gösterin.
Başak Burcu
Gökyüzü bugün özgürlük duygunuzun yükselerek olumlu etkileri olacağına işaret etmekte. Sorumluluğunu aldığınız projeleri daha verimli bir şekilde sonuca ulaştırabilmek için kararlar alacaksınız. Ailevi ilişkilerinizde bir takım kararsızlıklar kendinizi olduğunuz gibi ifade etmekte zorlanmanıza neden olabilir. Bugün yaşananları daha da işin içinden çıkılmaz bir hale getirmemeye çalışmalısınız.
Terazi Burcu
Bugün yaşamınızla ilgili kararlarınızı uygulamanızı istemeyen kişilerin iğneleyici sözlerini dikkate almamalı potansiyelinizi düşürmemeli ve hedeflerinize emin adımlarla kararlı bir şekilde ilerlemelisiniz. Özel yaşamınızda ise özellikle Evli olan Terazi' ler eşinizle iletişim kurmakta bir hayli zorlanabilirsiniz size karşı gardını almış izlenimi yaratması ona karşı yeterince zaman ayıramıyor olmanızdan kaynaklanıyor olma ihtimalini düşünerek hareket etmelisiniz.
Akrep Burcu
Bugün kendinizi oldukça güçlü sağlıklı huzurlu hissedersiniz. İş hayatınızla ilgili konularda kararlı kendine güven duyan doğal tavırlarınızla hayranlık kazanacak ve size güvenen insanların ne kadar doğru bir yolda olduklarını tamamen kavramalarını sağlayacaksınız. Özel yaşamınızda ise eş ya da sevgilinizin incitici sözlerinin gün boyu sizi etkilemesine izin vermemeli kelimelere takılıp kalıp ne kendinizi ne ilişkinizi hırpalamayın. Bugün tartışmalar sonuçsuz kalacaktır.
Yay Burcu
İnsanlarla iletişiminizde sezgilerinizin rehberliği doğrultusunda hareket ederseniz başarılı sonuçlara ulaşabilirsiniz. Bugün yakın çevrenize karşı her zamankinden daha duyarlı olmayı başarabilirseniz iş hayatınızda sizin için çok olumlu sonuçlar getirebilecek fırsatlarla karşılaşabilirsiniz. Özel yaşamınızda ise yalnız kalma ihtiyacınızı birlikte olduğunuz insana soğuk tavırlar sergileyerek göstermekten kaçınmalısınız. Aynı davranışın size yapıldığında neler hissedebileceğinizi düşünerek hareket etmenizde fayda var.
Oğlak Burcu
Bugün maddi konularda alacaklarınızı tahsilde birkaç saatlik gecikmeleri hoş görü ile karşılayın ve tartışma içine girmekten uzak durun. Bugünün en önemli faydası uzun zamandır aradığınız artık umudunuzu kaybedip kaybettiğinizi düşündüğünüz bir eşya ya da belgenin sürpriz bir şekilde elinizin altına gelmesi olacaktır. Özel yaşamınızda ise bekar Oğlak'lar geçmişte reddettiğiniz bir kişi yeniden karşınıza çıkabilir ve ısrarlı davranışları ile gün boyu sizi meşgul edebilir...
Kova Burcu
Bugün eş ya da sevgilinizin sağlık problemi ile ilgilenebilir buna bağlı duygusal bir ruh hali içinde olabilirsiniz. Gezegensel etkiler sorumluluk duygunuzun ön planda olması gerektiğini vurgulamakta. İş ve özel yaşamınızda bu sayede engellendiğiniz aksi giden bir çok konuda doğru davranışlarınızla sorunlarınızı ortadan kaldırabileceksiniz. Bugün beklediğiniz maddi gelişmeler istediğiniz şekilde gelişebilir. Ödemelerle ilgili sıkıntılarınızın sona ermesi ile rahat bir nefes alacaksınız.
Balık Burcu
Uzun zamandır sürekli engellerle karşılaştığınız bir işiniz bugün sizin müdahaleniz olmaksızın sizin lehinize gelişebilir. Bugün dikkat etmeniz gereken konu ev ve iş yerinizdeki elektronik eşyalarınızda olabilecek arızalar. Sosyal ilişkilerinizin güçlü olduğu bir gündesiniz ve ortaklaşa aldığınız kararları başarı ile uygulayabilirsiniz. Özel yaşamınızda ise birlikte olduğunuz insanın yoğun ilgisi size olan sevgisini tüm davranışlarıyla yansıtması sizi daha da güçlü kılacaktır.