Το χαρμόσυνο νέο

904 52 4
                                    

Είχαν περάσει δύο μήνες από τότε που o Τζαστιν είχε φύγει για το τουρ. Μιλάγατε καθημερινά από το τηλέφωνο αλλά πότε δεν είχε πολύ χρόνο και αυτό σε στεναχωρούσε ιδιαίτερα. Σκεφτόσουν πως θα ήταν αν ήταν μαζί σου τώρα αλλά βέβαια δούλευε πολύ και ίσως να αργούσε να έρθει πίσω σε εσένα. Μαγείρευες μακαρόνια με κιμά το αγαπημένο του. Σου θύμιζε πολύ εκείνον. Άκουσες κλειδιά στην πόρτα και υπέθεσες ότι θα ήταν η μητέρα του Παττυ. Έρχεται κάθε απόγευμα και σου κάνει παρέα.
Τζ: έτσι με υποδέχεται το μωρό μου?
Τρόμαξε και σου έπεσε το ποτήρι κάτω με αποτέλεσμα να κοπεις στο χέρι αλλά δεν σε ένοιαξε έτρεξες και έπεσες στην αγκαλιά του"
Τζαστιν μου έλειψες πολύ
Είπες μέσα από τους λυγμούς σου
Τζ: ήρθα μωρό μου και δεν πρόκειται να φύγω ξανά
Εμμα: το ίδιο μου είπες και την προηγούμενη φορά αλλά...
Τζ: πριγκίπισσα μου
Εμμα: μην με λες έτσι.
Κατέβασες το πρόσωπο σου κάτω και κοιτούσες πάτωμα.
Τζ: εδώ μωρό μου εμένα θα κοιτάς όταν σου μιλάω
Είπε γλυκά χαϊδεύοντας την πλάτη της
Είσαι η πριγκίπισσα μου μικρή μου
Εμμα: έκανα το αγαπημένο σου φαγητό θες?
Τζ: φυσικά μωρό μου
"Καθίσαμε και φάγαμε μαζί κάτι δεν πήγαινε καλά όμως αλλά δεν έδωσα σημαία"
Μωρό μου πάω να φέρω το δώρο σου περίμενε με στο σαλόνι
Εμμα: "κάθισα στον καναπέ και τον περίμενα. Μπήκε μέσα κρατώντας έναν τεράστιο αρκούδι και ένα κολιέ. "
Τζ: μωρό μου αυτά είναι για σένα" τις φόρεσα τον κολιέ όπου είχε να αρχικά του ονόματος μας μπλεγμένα καλλιγραφικά και της έδωσα τον μεγάλο αρκούδο"
Εμμα: Τζαστιν είναι υπέροχα σε ευχαριστώ αγάπη μου. Μου θυμίζει εκεί την μέρα που είχαμε πάει βόλτα μαζί και μου είχες πιάσει έναν μικρό αρκούδι σαν αυτόν"
Τζ: για αυτό το έκανα μωρό μου. Θυμίζει την αγάπη μας.
Εμμα: θέλω να σου δώσω και εγώ ένα δώρο
Τζ: :) :) τι δώρο?
Εμμα: μισό να το φέρω " πήγα στην κουζίνα και πήρα ένα φάκελο του τον έδωσα και τον διάβαζε χωρίς καμία έκφραση. Φοβήθηκα την αντίδραση του. "
Τζ: " δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει. Πετάχτηκα πάνω και την έχωσα στην αγκαλιά μου και την έκανα σβούρες"
Αυτό είναι το καλύτερο δώρο που μπόρεσες να μου κάνεις ζωή μου "την φίλησα γλυκά στα χείλη "Σε αγαπώ "γονάτισα μπροστά της και σήκωσα λίγο την μπλούζα της χάιδεψα την κοιλιά της και την φίλησα. Την κρατούσα απαλά"
Και εσένα αγαπώ Μπιμπερ Τζούνιορ.

One shot (romantic)Where stories live. Discover now