🤭8🤭

112 4 2
                                    

Reggel ilyen 14 körül kelhettem Tommal össze bújva voltunk. Megfirdultam és elkezdtem nézni a nyugodt arcát, majd pár perc múlva ki nyitotta azt a csodaszép szemeit.
-Jó reggelt hogy aludtál?
- neked is köszi jól  és te???
-nagyon jól  főleg azért mert te is itt voltál meg olyan jó puha az ágyad .
- aww de, az ágy az enyém nm adom.
- De
-Nm
- De
- no mind1
Ezek után le mentünk enni meg reggeliébédvacsoráztunk majd vissza fel mentünk de most az ő szobájába és Netflixen kerestünk filmet. Mikor megtaláltuk a tokéletest be feküdtunk az ágyába és elkezduk nezni. Én kb a felénél be aludhatam mert arra keltem fel hogy valaki simogat és ki volt az na ki nem más miinntt Tommy cicus (én mondtam)

3:07 ennyit mutatott az óra mikor fel keltem
-Tooomm
-igeeenn?
- Nem tok aludniiiii
- búj ide
- okiii
Amint oda buktam szinte egyből el is aludtam.

9:24
Ekkor keltem fel Tom még aludt le mentem reggelit csinálni mire kész lettem Tom is fel kelt
-Jó reggelt
-Neked is
- Mit csinálunk ma ?
- Idk ( i Don't know  ha valaki nm  tudná de szám mindenki tudja de azért na😁)
-el mehetnénk a parta csak mi ketten
- nekem jó 
- veszek fel fürdő ruhát te meg fürdő gatyát gondolom nem bikiniben josz igaz?
- Igen
- jó van majd indulunk kb 15 perc múlva  ok?
-ok

18:29

-akk indulhattak
-yes
Amikor oda értünk le tettük a törölkozőket majd le ültunk rájuk.
Beszélgettek meg hülyültunk majd egyszer csak be ált a kínos csend közénk
Majd egyszer csak megszólal
- tudod...
- Igen?
- áh inkább hadjuk
- Nem. Mit akartál mondani?
- Azt hogy szeretlek és nem csak barátként. Le sokkolódtam majd hirtelen finom puha ajkaira tapadtam azt akartam hogy ennek a pillanatnak soha de soha ne legyen vége de, sajnos levegő hiányban elszakadtunk egymástól.
- Noémi leszel a barátnőm
- igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen..... Igen. Huh ez nehéz volt ki mondani.
- hát azt elhiszem.
- És akkor mostantól a neveeeddd Tommy cicuska😂
- Nem na 😂
- nyugi viccelek. Na de go Home mert későre jár
- jojo
Haza mentünk le fürödtünk ( külon )  majd mentünk alukálni.

Sziasztok mit szolnátok hozzá ha lenne egy sztorim bill-lel is és az ő párkapcsolat os izéjéről sztm jó ötlet szerintetek?

monsoon (Tom Kaulitz) Szunetelve Where stories live. Discover now