12

185 15 0
                                    

Lectură plăcută 💜:

Jungkook începe să se calmeze când simte că Taehyung se agită, astfel că se relaxează și se uită spre Taehyung, care își deschide ochii și îi face pe ceilalți să se topească.

Taehyung: Kookie... hyungs... s-a întâmplat ceva?

Jungkook: Nu, iubire... nu s-a întâmplat nimic, spune Jungkook și îi sărută fruntea.

Taehyung: Hyungs... aveți vreo bibliotecă pe aici?

Namjoon: Da, Tae, avem. Ieși din această cameră și mergi înainte până ajungi într-o sală imensă cu niște scări în mijloc. Dacă te duci în spatele scărilor, vei găsi o ușă secretă și poți intra în bibliotecă.

Taehyung: Mulțumesc, hyungie. Pa, Kookie, spune Tae și îi sărută pe Namjoon și J-Hope pe obraz, iar pe Jungkook pe buze.

J-Hope: Acum că Tae este plecat, putem încerca să facem un plan...

[...]

Când Taehyung ajunge în bibliotecă, caută prin rafturi o carte despre demoni și oameni. O ia de pe raft și se așează la o masă, deschizând-o direct la pagina cu informațiile pe care le căuta.

"Stai ce? Eu am puteri, cu toate că nu sunt un demon?", își spune acesta în gând și își închide ochii pentru un moment. Când îi deschide, în fața lui apar mama și tatăl său.

Mrs. Kim: Se pare că acum trebuie să-ți spunem adevărul, spune aceasta, iar Taehyung se uită uimit spre ei.

Taehyung: Ce adevăr?

Mr. Kim: Tae, tu nu ești un om normal. Tu ești ca mama ta, ai puteri magice, dar încă nu le spune fraților tăi sau lui Jungkook.

Mrs. Kim: Dragul meu, din cauza asta.. demonul Park Bogum te vrea, deoarece ești singurul pe această lume care mai are aceste puteri înafara de mine . Vrea să te răpească, să te folosească și, după aceea, să-ți ia puterile, apoi te va omorî.

Taehyung: Și eu ce ar trebui să fac?

Mr. Kim: Doar crede în tine, fiul meu. Există o carte mov în această bibliotecă care conține fiecare putere magică. Tu le ai pe toate. Ai mare grijă. După ce reușești să-l învingi, vei găsi o cheie și un bilețel în bibliotecă, pe biroul său , cu o ghicitoare. Ghicitoarea îți va spune locul în care eu și mama ta suntem închiși... spune acesta, apoi cei doi dispar, iar Tae se trezește în bibliotecă singur.

"Se pare că acesta era doar un vis... Dacă este adevărat... trebuie să aflu adevărul... Nu îi pot dezamăgi."


꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷

Sper că va plăcut acest capitol 😁

Iertați orice fel de greșeală gramaticală

Take care and love y'all 💜💜💜💜

ᵐʸ ᵈᵉᵐᵒⁿ ( ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum