Neyse eve geldim bi yandan okula geç kaldığmın farkındayken bi yandanda onu aklımdan çıkaramıyordum,ahh tanrım geç kaldım ilk ders sunumum vardı, panikle bessyi uyandırdim, noluyo alexi! diyerek yataktan fırladı. geç kaldım bessy sunumum vardı sanırım yetiştiremiycem acele et biraz bessy nin hazırlanmasını beklerken bi yandanda aptalca ismini bile bilmediğim çocuğu düşünüyodum, bessy hazırlanmıştı sunumuma tam 10 dakka kalmıştı koşarak bessy nin arabasına bindik hızla okulun yolunu tutmuş yarım saatlik yolu 15 dakikada gelmistik ve sonunda okuldaydım, oda ne kapıda, çarpıştığım ve saatlerce düşündüğüm aptal çocuk bekçiyle konuşuyordu, kapıya doğru ilerlerken masmavi gözleriyle bana bakıyordu yoluma devam ettim arkamdan seslendiğni duydum hey alexi bekle, hiç aldırış etmeden devam ettim sınıfa girdiğimde neyse ki hoca daha gelmemişti bessy i göremiyordum, farkettiğimde en arka sırada bir çocukla oturuyordu bende en ön sıraya oturdum yalnız hissediyordum, birdenbire aklıma çarpıştıgım cocuk geldi bi dakika o bana alexi diye seslenmişmiydi adımı nerden biliyordu peki! Hoca girdi birden bire ve şimdi sunumuma odaklanmam gerekiyordu ama o aklımdayken hiçbirşey düşünemiyordum sanki ,of noluyo bana hoca alexi sıra sende diyerek tahtaya kaldırdı sunumumun başlarında gayet iyi gidiyordum, kapı çaldı hocam girebilirmiyim? Huzurlu bi sesle inanamıyorum bu oydu çarpıştığım çocuk sunum aklımdan uçup gitti o sürekli masmavi gözleriyle aptal aptal gulumseyerek bana bakarken nasıl odaklanabilirdim ki hoca otur diyerek yerime gönderdi ah tamda benim yanıma oturmuş lanet olsun yavaş adımlarla yerime oturdum elini uzattı ben hennry, bende uzatmak zorunda kaldım bende alexi diyerek gülümsedim. Zil çalmıştı bile dersin nasıl geçtiğni hic anlamadım, hannry kolumdan tutarak..