Yatağımda mışıl mışıl uyuyup kimse gelip bana dokunmasın diye dua ederken kollarımdan tutup sarsılmaya başlayan Hermioneye bakmıyorum.
"Yn kalk bak geç kalacağız sonra ceza alırız!" o bu şekilde bağırırken onu daha fazla sinirlendirmemek için kalktım. Aynadaki halimi gördüğümde neredeyse kriz geçirecektim. Göz altlarim mor olmuştu ve şişmişti. Okul kıyafetlerimi giyer giymez makyaj yapmaya başlamıştım. Genel olarak zaten makyaj yapmayı seviyordum ama bunu gerçekten ihtiyacım vardıko fazladan makyaj yapmalıydım. Dün gece kızlarla dedikodu yapmıştık. Okulumuzun kendini bir bok sanan Tom Riddle adında bir öğrencisi vardı. Aşırı soğuktu sadece dersleri ile ilgileniyor biri ona soru sorduğunda görmezden geliyordu. Gün içinde maksimum 10 kelime konuşuyordu bazen o kadar bile olmuyordu ve okulumuza bu harika(!) öğrenci Tom Riddle'ın kardeşi geleceği dedikodusu dün yayılmıştı. Tom bu konuda hiçbir yorum yapmadı doğru veya yanlış demedi. Eğer erkekse yakışıklı olacağı kesindi ama karakteri abisi gibiyse hapı yutmuştuk. Makyajım bittiğinde güzel göründüğümü düşünüyordum. Hermione'den de onay aldıntan sonra kahvaltı için yemek salonuna indik. Bugün normalden daha fazla ses vardı ki bu normaldi dedikodular hala devam ediyordu. Gözlerimle Tom'u aradım
ama ortalıkta görünmüyordu. Gene kütüphanedeydi anlaşılan. Bir kere daha şansımı denemek için yanında gitmeye karar verdim. "Hermione ben bir kütüphaneye Tom'a bakıp gelicem sen başla yemeğe." Bunu söylememle Harry,Ron vr Hermione'nin gözleri bana döndü. "Saçmalama sakın Tom ile konuşmaya kalkma çocuk manyak farkında değil misin?" Bunu söyleyen Ron'du. "Birşey olmaz siz başlayın ben gelicem." Birşey demelerini beklemeren arkamı dönüp gittim.
Kütüphaneye girdiğimde tahmin ettiğim gibi Tom en uzak masada kitap okuyordu. Olabildiğince sessiz bir şekilde yanına gidip oturdum. Gözünü bile çevirmedi öküz
"Ne var?" Dağ ayısı. "Sadece dedikoduların doğruluğundan emin olmak için yeniden sormak istedim" bir süre bekledim ve evet tahmin ettiğim gibi cevap vermemişti. Bu çocuk ne zaman mağarasından çıkacak?? Sinirlensemde belli etmeden yeniden konuştum "Hadi ama Tom en azından kaşını falan kaldır ne bileyim evet de hayır de yani bir cevap ver" Gözleri sakince gözlerime baktı "evet" tek kelime etti. "Ne yani gerçekten dedikoduları doğru muu?? Cinsiyeti ne?" Gelecek bir öğrenci. Ve bu Tom Marvolo Riddle'ın kardeşi. "Tek soru hakkın vardı. Şimdi git kitap okuyorum dikkatimi dağıtıyorsun." Birşey demeden ağzıma fermuar çeker gibi yapıp hemen kalktım. Bunu Hermione'ye anlatmalıydım. Salona girdiğim gibi öyle bir koştum ki düşüyordum. Hemen Hermione'nin yanına oturdum. Ron,Harry ve Hermione bana şaşkınca bakarken konuştum "Doğruymuş!" Hepsi salak salak bakarken Rom konuştu "Ney doğruymuş?" Saftirik ikizim benim. "Riddle'ın kardeşi gelecekmiş doğruymuş!" Şok. Hepsi şok içinde bakıyordu. "Nasıl yani gerçekten onun bir kardeşi mi var? Onun için üzüldüm" Bu Ron asla akıllanmayacak. "Belki iyi bir abidir Tom. Bir bildiğimiz yok sonuçta kardeşi ile arası nasıl bilmiyoruz" Harry'e şaka mi yapıyorsun bakışımı attım. "Sen iyi misin? Riddle'dan bahsediyoruz." "Neyse konuyu değiştirin başka şeyler konuşalım" Hermione'ye hak verip konuşmalarımızı değiştirdik quidditch ile alakalı bir konuşma yaparken Dumbledore konuşma yapmak için ayağı kalktı. Kimse susmayınca Mcgonagall "lütfen sessizlik!" Diye bağırdı. Her zamanki gibi. Tam konuşma baslayacakken kapı sertçe açıldı herkesin gözü kapıya dönerken hayal kırıklığına uğradık. Gelen Tom'du. Kimseye bakmadan Slytherin masasına oturdu. Dumbledore yeniden konuşmaya başladı. "Evet sevgili öğrencilerim,biliyorsunuz ki okulumuzda son zamanlarda dönen bir dedikodu var. Ne olduğunu söylememe gerek yok sanırım hepiniz biliyorsunuz. Bugün bu dedikodunun gerçekliğini kanıtlamak için sandalyemden ayağı kalktım." Alkışlar... ıslıklar... falan. Bir şekilde yine ortamı susturan Dumbledore yine konuşmaya başladı "Bugünkü toplanma sebebimizden biri okula yeni gelen öğrenci. Evet normalde yılın ortasında öğrenci almıyoruz fakat minik bı istisna yaptık ve okula bir öğrenci aldık. Şimdi onun salona girme vakti..." Dumbledore bunu söylediği gibi salonun kapısı açıldı. İçeri giren kişiyi görmemle şok olmam bir oldu. "Karşınızda Mattheo Marvolo Riddle..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo Riddle's
Teen FictionBu hikayede +18 içerikler bulunabilir. Kesinlik belirtmiyorum emin değilim çoğu şeyden. Ailemiz Weasley ailesi Ron ile ikiziz. Eklenen karakterlerden bazıları Tom Riddle Lorenzo Berkshire Thedore Nott Yuna Snape gibi karakterler bulunuyor. İlk hikâ...