Artık benim dostum Pikachu'ydu.Pikachu ile daha Pokemon yakalamadık.
Ama artık Pokemon yakalayacağız😈
Annem dedi ki:
Burası çok ilginç biryer
Bende bu kadar ilginç olacağını düşünememiştim.Burası çok ilginç biryer.
Daha Pokemon yakalamamıştım.Ve söylemeyi unuttum.Burası dünyadan daha temiz ve daha çok oksijen vardı.
Telefonumdan Pokemon GO'ya girdim.Çok fazla Pokedurak vardı.Hepsini döndürdüm.Hatta söyleyeyim,gerçek hayatta bile Pokedurak vardı.Çağanla sıra sıra Pokedurak'ları döndürdük.İkimize de aynı şeyler çıktı.
Çıkan şeyler ise:3 adet süper iksir,4 tane Poke topu,1 adet süper top,ve 1 tane hiper iksir,ve son olarak...
Altın Razz Meyvesi ve Gümüş Pinap Meyvesi!Hemde ikisinden de 10 tane.Bu nasıl bir dünya ikimizde anlayamadık.
Sanırım bu dünyada eğitmen olmak çok kolay olacak.İçimden dedim ki:
Keşke Ash ile tanışsam.Tanışsaydım çok iyi arkadaş olurduk.
Tabii Çağan'ı satacak kadar değil.
Ben hayatımda hiçbir insanı satmadım.Satmam da.
Bir Venonat gördüm ve yakaladım.Dg si 278'di.
Ama tabii bu daha başlangıç.Çağan'la geziye çıktık.
Ormana yani derinliklere geldik ve karşımızda Bulbasaur çıktı.
Bizim yanımıza geldi.
Poke Topu'nu işaret etti.Yani demek oluyordu ki kendisinin sahibi olmasını istiyordu.
Poke Topu'na gerçekten girdi.Akrabaralarını çağırdı.Çağan da aldı.Haksızlık olmasın diye DG'lerini aynı yaptılar.
DG'si 1000'di.Pokedex'e baktım dito değildi.Rahatladım.Çağanın'ki de değildi.O da rahatladı.
Sonra Bulbasaur ailesine veda ettikten sonra çok şiddetli bir heyelan oldu.
Hepimiz bayılmıştık.Uyandığımızda nehirde bu toprakla birlikte üstünde gittiğimizi fark ediyorduk.
Yardım istiyorduk ve çok endişelenmiştik.Kafamda Ash'ın bize yardım ettiğini hayal ediyordum.
Ama sonra bir Gyaradas geldi ve bizi gerçekten yemeye çalışıyordu.
Sonra bir lapras geldi.Ne olduğunu ikimizde şaşırmıştık.Savaş yapacaklardı!Gyarados ısırık
Lapras kabuk vuruşu
Gyarados dikenli kuyruk
Lapras su topu
Gyarados mega ısırık
Lapras'ın çok canı gitmişti
O sırada biz tezahürat yaparken
Lapras mega mega mega kabuk vuruşu!!!!
Ve Gyarados sersemleyip bayılmıştı.
Kazanan Lapras'tı.Onu tebrik ettik.Pokemon dilinde birşey söyledi.Pokemon cihazım neyse ki vardı.
İkinizinde Pokemon'u olmak istediğini söylüyordu.Laprasa dedim ki:
Tamam ama sen karaya çıkabiliyor musun ki?
Lapras Pokemon dilinde evet dedi.
Sevinmiştik.El sallamıştık.
Pikachu ise:
Pika!