Hali-hali itt Hoshi-chan.
Nem tudom valaki ismeri-e a Hamilton című musicalt, de ebből a gyönyörű színpadi műből rajzoltam le a három ikonikus lánytestvért. Nem most rajzoltam hanem, majdnem egy éve, de most jutottam el odáig, hogy kitegyem ezt a könyvem.
Itt Gretlusky rajzstílusát próbáltam meg utánozni, és lehet őt se ismerik sokan, de ha érdekel, mindenképp nézd meg a munkáját, Instagarmmon, mert elképesztően jól rajzol.
Most pedig következzen az, ami pár napja igen csak feldobta a napomat, hiszen megkaptam életem első kihívását, nem mástól mint DDanci_139 -tól. Tényleg nagyon boldoggá tett, szóval köszönöm neki.
1. Oké... akkor: Boldog vagyok: Életem első kihívása
2. Hm... nem vagyok focis, nagyon messze áll tőlem a téma szóval fogalmam sincs.
3. Szerintem ezek:💖, 🥰, ⭐
4.Persze, hogy szeretlek. Nagyon jó fej vagy és tehetséges.
5. Hm... Talán rajz. Nem szeretem, ha megmondják mit csináljak. De az énekkel is így vagyok. Viszonylag jól éneklek, és idén elkezdtem tanulni is, de nem szeretem ha megmondják, mit és hogyan énekeljek.
6. Egy pár percet kérek. Ki kel töltenem egy tesztet...😅😅😅INFP
7. Hm... Kívánhatok Nadakhantól? Ninjago rajongók érteni fogják. (Igen tényleg egy elismert gimnáziumba járok... csak nem akarok felnőni, mert az nem az én stílusom.) Na nézzük: 1. Legyek sikeres az életben (értelmezés: Az álmaimat/terveimet veszteség nélkül, ugyanakkor sikerrel teljesítsem). 2. Béke 3. Idő
De van még egy csomó... Mindegy ezek a legfontosabbak.8. Gepárd egyértelmű. Nem szeretnék rettegésben élni.
9. Nincs kit... De szeretném ha DDanci_139 is megválaszolná ezeket a kérdéseket, mert őszintén érdekel.
_________________
Dancikának (nem tudom hívhatlak-e így, sorry) mégegyszer nagyon szépen köszönöm!
Remélem a rajzaim tetszenek és ja.
Nem tudom feltűnt-e bárkinek is, de megváltozott a felhasználó nevem, részben annak a hatalmas személyiség fejlődésemnek amit az elmúlt másfél évben elértem. Remélem senkinek nem fura...By: Hoshi-Chan ⭐💖💫
YOU ARE READING
Művészet by: Hoshi-chan
FantasyHa kíváncsi vagy, hogy milyen szinten lehet megtanulni rajzolni a Youtub-ról, mindenféle előképzettség nélkül, akkor itt a helyed. A nevem Hoshi-chan és különféle művészetekkel ütöm el az időm. Rajzolok, írok, fuvolázok, éneklek és most neki álltam...