Prologue

49 3 2
                                    

Hi I'm Akaza Soyama! I used to hate school but since Douma is here it's better and I'm making friends! But let me explain how did it happen。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

I was walking in the hallway when someone suddenly pushed me to the wall
"𝙾𝚒 𝚏𝚛𝚎𝚊𝚔! 𝙶𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢 𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗!" Said the guy. 'Fuck I don't have any!'  "𝙸-𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚊-𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝..." I murmured. "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝~" "𝙽𝚘! 𝙿-𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝!" I begged then...

"𝙼𝚢 𝚖𝚢~ 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎~?" Said someone I didn't know at that moment "𝙽𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚞𝚜𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚋𝚊𝚜𝚝𝚊𝚛𝚍!" Said my bully "𝙽𝚘𝚠 𝚗𝚘𝚠, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚘 𝚛𝚞𝚍𝚎~ 𝙾𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚎𝚚𝚞𝚎𝚗𝚌𝚎𝚜~" He said. Hell I was terrified, so was my bully I figured out as he ran off. Now I had time to look at this mysterious man.

'His eyes..' I thought when I got to look into his rainbow eyes. He had long silver-blond hair, and he was tall. Very tall. "𝙳𝚊𝚖𝚗..."
I 𝚖𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍 "𝚆𝚑𝚊𝚝...? 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝙸'𝚖  𝚗𝚎𝚠 𝚌𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍?" He asked "𝚆𝚑-𝚠𝚑𝚊𝚝? 𝙾-𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎.." I  said while looking away flustered "𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎" I offered him my hand which he took gladly. "𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚗"

⋇⋆✦⋆⋇ »»——⍟——«« ⋇⋆✦⋆⋇

"𝙽𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚘𝚛𝚖 𝚔𝚎𝚢.." "𝙾𝚑 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝! 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎!" He complained "𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠... 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝙸'𝚖 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘.." I offered him secretly hoping he says yes "𝚁𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢? 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚊𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜!" He said happily. But I wanted to know something...








"𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎?" "𝙼𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎? 𝙳𝚘𝚞𝚖𝚊 𝙷𝚊𝚜𝚑𝚒𝚋𝚒𝚛𝚊" 'Douma hmm...? Maybe I'll be able to make some friends with his help' "𝚄𝚑𝚖? 𝙷𝚎𝚢? 𝙿𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚢?" "𝚆𝚑𝚊𝚝? 𝙾𝚑 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙸 𝚣𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝.." "𝙰𝚑! 𝙸𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖~ 𝙱𝚞𝚝... 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎?" He asked "𝙰𝚔𝚊𝚣𝚊... 𝚂𝚘𝚢𝚊𝚖𝚊" "𝙿𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎~" He cheered. "𝙰𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚒𝚝.. 𝙰𝚛𝚎 𝚠𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝" "𝚆𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜? 𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎!" 'I have a friend..' I started tearing up because I never had friend. "𝙰-𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔𝚊𝚢? 𝙳𝚒𝚍 𝙸 𝚜𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚍? 𝙸'𝚖 𝚜𝚘-" "𝙽𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐.. 𝙸𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝.. 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎.." "𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝? 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚋𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛!"




𝚂𝚘 𝚞𝚖𝚖 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 394 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚕𝚘𝚐𝚞𝚎

𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚎 𝚊 week🙂🙂🙂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Best Week Ever  ||  ※DouKaza※  ||  @C0ckushiboWhere stories live. Discover now