4. Am făcut-o pentru tine

808 57 4
                                    

4

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

4. Am facut-o  pentru  tine

...but you belong to me!

ERIX

Era aici ! Am văzut -o ,am simțit -o ,i-am inhalat până la ultimul miros parfumul ei de trandafiri proaspeți, i-am simiți șuvițele de păr și respirația greoaia când îi șopteam deasupra buzele.

Dumnezeule ,ce mi poate face fata asta?

Încă de vară trecută când mi-a invadat gândurile și nu a mai vrut nici de a naibi să iasă de acolo , chiar și acum , îmi pierd controlul la vederea sa.

E slăbiciunea mea!

Viața mea a luat-o pe căi aiurite ,pline de posesivitate și gelozie de când a apărut ea . De când o urmăream și de când îmi doream să o ating . Gândurile că altcineva îi va face ceea ce eu voiam din toată puterea mea mă chinuiau de moartea.

Dar am avut grijă!

Grija ca nimeni să nu se atingă de ea.

Pentru că e a mea!

Acum un an(vara trecută)

Ce zi oribilă tocmai s-a putut petrece!
Nu îmi era de ajuns problemele cu Rexis ,care face ca naiba , și nici nu e că și cum am fi împreună! A fost doar o partidă bună, nimic mai mult.
Dar acum băieții mai vor și întâlnirea grupului în care va trebui să - i văd iar mutra afurisită a lui Xaner , rivalul meu , care nu mă suportă din cauza curselor pierdute împotriva mea.

Fiecare după norocul său! Mă doar în cot de el.

Toate cu treaba lor. Eu voiam doar să petrec mai mult timp în pat deoarece mă simt atât de epuizat după cursa de aseară. Dar întâlnirea e întâlnire și mai ales că am doar o lună de când m-am întors definitiv în țară.

Mă uit la ceas și observ că în zece minute trebuie să fiu ajuns. Pun un tricou negru pe mine și o pereche de jeanși negri apoi arunc pe umăr o geacă de piele. Îmi trec cu mâna prin păr de vre-o doua ori astfel încât să arate cât de cât așezat .

Urc imediat pe motocicletă și pornesc.
Iubesc să fac asta , senzația aceea când pur și simplu uiți de toți și de toate nu se compară cu nimic iar eu o simt doar așa.
Doar așa mă pot liniști!

Localul la care ajung este unul aproape de capătul orașului. Îmi scot casca și îmi așez din nou părul apoi mă uit în fața mea. Observ o clădire destul de măricică cu un panou roșu : ,La Féris'.

Erix Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum