MinhoÜnüm gittikçe azalıyordu ve bu sinirlerimi bozuyordu. Patlama yaşatacak bir şey yaşamam lazımdı. Bunları düşünürken telefonumdan gelen sesle yataktan kalktım. Düşündüğüm gibi Jisung'tan gelmişti. Bu aralar Jisung'tan soğuyordum çok yapışıktı. Mesajı açıp okumaya başladım.
Yıldızıımm 🫂
Sevgilim dışarı çıkalımmm mıı çok özledim seni 😭🙆♀️Siz
Olmaz Jisung işim var diyorumYıldızıımm 🫂
Ama özledimmm 😤Siz
Bebek gibi davranmayı kes JisungYıldıızımm 🫂
Peki sevgilim sen nasıl istersen
İyi çalışmalar 🧚♀️Konuştukça sinirlerim bozulmuştu. Her zaman olduğu gibi sakinleştirici bir müzik açıp giyinme dolabıma doğru yürümeye başladım. Aklıma gelen fikirle duraksadım. Jisung'tan ayrılıp şirketin söylediği anlaşmalı sevgili rollerinden biriyle olurdum. Oradakilerden en güzeli Jennie'ydi. Hemen şirketi arıyıp haber vermiştim ve İnstagram'a girip ayrıldığımızı söyleyecektim.. Jisung'tan habersiz. Üzülür müydü? Umrumda değildi tek umrum da olan şey azıcık daha ündü. Ben böyle bir insandım.
İNSTAGRAM:
Sonunda ün ve huzur. Yapışık bir sevgili yok. Kısa süre içinde telefonum bildirim yağmuruna tutuldu. Açıp bir kaçına bakıcaktım ki düşündüğüm gibi birisi Jisung'tandı.
Yıldıızımm 🫂
Sana inanamıyorum Lee Know
Sana güvenmiştim
Ama sen benden habersiz insanlara ayrıldığımızla
ilgili şeyler söylüyorsun
Belki de senin yaptıklarını fark etmeyen bendim
Tüm arkadaşlarım beni uyarmasına rağmen senin gölgende takılı kalmıştım
Mutlusundur umarım
Bunu neden yaptın bilmiyorum ama öğrenmem kısa sürecek emin ol
Çok sorum var ne için?
Neden soğuk yapmaya başladın aniden?
Yanlışım mı vardı?
Pisliksin Lee Know ilk kararını bana söyleyemeyecek kadar da pisliksin
Bundan sonra karşına çıkmayacağım emin ol ama sen de benim karşıma çıkma
Yoksa sana neler yaptığını fark ettiririm
Hoşçakal oyuncu Lee Know*BU NUMARA TARAFINDAN ENGELLENDİNİZ*
Jisung
Ben anlamıyordum. Bunu neden yapmıştı? Bize neden bunu yapmıştı. Sevgi insanı bir Arafa sokuyordu. Şu an o araftaydım üzülmeli miydim? Dayanıklı mı olmalıydım? İnanın bilmiyordum. Şu an yıllar sonraki gibi herşeyim dediğim kişiyi kaybetmiştim. Size söylemiş miydim bilmiyorum ama bu Minho'nun beni ikinci terk edişiydi. Birincisinde lise öğrencisiydik bana ayrılmak istediğini söylemişti bir hafta sonra çıkıp gelmişti tekrardan. Ve bende bir özür dilemesiyle affetmiştim. Arkadaşlarımın uyarıları bir hiç sayarak. Biraz kafa yorulduktan sonra Chan'ı aradım.