İlk bölümü hep karakter tanıtımı olarak yazarım. Aslında çoğu kişinin okuduğundan şüpheliyim ama karakter tanıtımı bir başlangıçtır bunu yapmam gerekiyor. Karakterlerin özellikleri Helluva Boss gerçekliğine uygun olacak şekilde düzenlendi.
♤Kutsuki Yui'Jun: pilawlisushi,_decayed_,-Starwberry (üçüde aynı şahıs)
Hitaplar:
--> Jun (millie dışındaki herkes)
--> Junny (millie)
--> SOKTUĞUMUN SARIŞINI (Blizt, sinirlendiği zamanlarda)Doğum tarihi: 14 Haziran
Sevdikleri: Kurabiye, şiirler, Japon şekerlemeleri, edebiyat, geleneksel Japon giyimi, sarı, Stolas'a Blizt'in yerini ispiyonlamak, kaos, kelebekler ve sevimli küçük kurbağalar, Vahşice adam öldürebileceği her türlü görev, kılıçlar.
Sevmedikleri: köpekler, ihanet, hayal kırıklığı, yanlızlık, eski arkadaşları, katliam yapacağı bir göreve gidememek.
Boy: 1.68
Kilo: 50
Yaş: 18
Görünüm: Sarı saç, kırmızı ten, mavi gözler, çiller, siyah uzun boynuzlar.
Türü: IMP
Mini Headcanonlar
--> Jun Stolas'a Blizt'in yerini ispiyonlamaktan her zaman zevk alır. Bunu yaparak Blizt'in kızarık, utanmış hallerinin ifşasını alıyor.
--> Jun ve Millie'nin kişilikleri birbirine benzer onlar kesinlikle kankalar.
--> Jun patronu dahi olsa Blizt ile uğraşmaktan zevk alıyor. Kovulmaması için Chiyo Jun'u susturmak zorunda kalır.
--> Bu özelliği yüzünden Jun bir çok kez kovulmanın eşiğinden döndü.
--> Kılıç kullanmayı silah kullanmaya tercih eder.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
♤Hoshi Chiyo Rui: kiraz77,chiyo-chan1406Hitaplar:
--> Chiyo (herkes)
Doğum Tarihi: 26 Şubat
Sevdikleri: Müzik, Kitaplar, uyku, karamel, salıncaklar ve onlarda sallanmak, mavi
Sevmedikleri: Sivrisinekler, okul yıllarındaki üçlü kız grubu (IMP'ler okula gidiyor mu bilmiyorum- öyle birşey yoksa bu kısmı boş verin) kullanılmak, akrabaları (küçük kuzenleri hariç)
Boy: 1.56
Kilo: 51
Yaş: 20
Görünüm: Siyah saç, kahverengi gözler, kırmızı ten, yüzün bağzı yerlerinde benler, daha çok küçük diyebileceğimiz siyah boynuzlar.
Tür: IMP
Mini Headcanonlar
--> Jun'un yakın arkadaşı çok uzun zamandır birlikte oldukları için birbirlerine çok yakınlar.
--> Jun'un askine o silahları tercih ediyor.
--> Kişiliği tam olarak olmasada Moxxie'nin kişiliğine benzer.
--> İş yerindeki herkesle iyi anlaşır görev zamanları haricinde kimseye bir zararı olmayan nazik biri.
--> Görevlerdeki en büyük etkilerinden biri Jun'u sakinleştirmektir. Çünkü Jun bazen kendini kaybederek görev dışındaki sıradan insanlarıda öldürmeye çalışıyor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
♤~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙞𝙧𝙩𝙝𝙙𝙖𝙮┆𝘏𝘦𝘭𝘭𝘶𝘷𝘢 𝘉𝘰𝘴𝘴~
FanfictionBu kitap benim ve sevgilimin oc'lerimizin Helluva Boss gerçekliğinde oldukları tek bölümlük bir yan hikaye. Elimden geleni yapıcam o yüzden umarım herkesi okurken mutlu etmeyi başarırım <3 Jun karakterinin sahibi: @pilwalisushi, @-strawberry, @_deca...