Adsız Bölüm 2

1 0 0
                                    


Merhaba. Kimse okumamıs ki kimseden okumasını beklememistim. Cunku acıkcası benim yazma amacım tamamen cok farklı. Gün gelirde ne hakkında ne hissetigimi biri yalanlayacak olursa arkamda tas gibi kanıtlarım olacak.

Her neyse en son 16 Ocak tarihinde ilk ve son kez yazmıs bulunuyorum. Bazen gercekten de gecmisini kendine yakıstıramaz kendini tanıyamazsın ya aynı öyle bir durum suan bu.

Acıkcası aptal oldugumu ver her seye herkese ragmen seni sevecegimi söylemisim.

Yalan.

Cok beklersin. Bazen duyguların mantıklı dusunmeni engeller ya aynı o durum. o gunden sonra pek bir sey olmadı acıkcası. Duygularım bitti mi sorusu tartısılır. 

Son kez görmeyi isterim seni ama özlemimden degil. Bilmiyorum sebebini sadece görmek istiyorum...

Lise 4 öğrencisi oldum. Hayat beni zorluyor veya sınıyor. 

Her neyse 4 Ocaktan sonra deprem olunca lanet şeytana gelsin deyip yazdım ama yazmalıydım ondan yazdım Diyarbakırdaydı sonuc olarak.  İyiymisler falan filan tabi biz deprem bahnesine 4 5 gün konusmayı sürdürdük sonra yine kazıgını attı gitti. Yine darmaduman etti bıraktı gitti. 

Yüreksiz adam korkak adam hep gider cunku.


Yazmadı yazmadım uzun bir süre. O kadar yogun gecti ki belki hatırlayamıyor olabilirim. Sanırım Nisan aylarıydı. Numaralarımız duruyor tabi hala silmemisim o zaman. Sürekli whattsaptan cevrimci olup olmadıgına bakıyorum. Geceleri son görülme 3 4. Allah Allah bu cocuk kime konusuyor diyorum kendi kendime . Neyse diyorum cok takılmamaya calısıyorum.

Ne kadar ergence diye dusunenler olabilir.  Saygı duyarım .

İste ben takmamaya calısırken pat istek kutumda bir istek kuzeni bana istek atmıs. Benim de akrabam oluyor tanıyorum ediyorum ama yedikleri ictikleri ayrı gitmedigi kuzeni bana neden istek atmıs hemde benim 18 takipcili hesabıma istek atmıs. Neyse diyorum geri takip yapıyorum falan . Hikayeme yanıt verdi. Konu Barana gelince falan ben biriyle konusupta gecelere kadar aktif oldugunu söyledim cunku böyle dusunuyordum. Megersem yanyanalarmıs. Sonra dönüpte bana yazdı. Ben kimseyle konusmuyorum hayatımda kimse yok falan filan sanal bir ise basladım o yüzden bu kadar aktifim falan fistan neyse ne.

Bende inandım belki dogru da söyluyordur eminde degilim ama vicdan yaptım dedim ah ebo salak ebo cocuk para kazanmaya calısıyo senin aklın karısında kızında falan kendime kızdım.


Her neyse biz yine o gün konusmayı kestik falan filan yine hic konusmamaya basladık.

İSTE EN KIRICI NOKTA GELİYOOO...

Dogum günüm. 

Bekliyorum kutlar mı acaba diyorum icimden bekliyorum. 00.00 oluyor ve pat bir mesaj .

Evet diyorum kutladı. Sevincliyim ama kızgın ve kırgınım da . Hesap sormak istiyorum neden kutladın. Beni belirsizlige neden itiyorsun  var mısın yok musun anlayamıyorum . Soruyorum iste.

Klasik bizim oglan cevabı da su Ebrar sadece kutladım ne var bunda falan filan . Bir saate yakın kavga ediyoruz. Ve diyor ki bana uzak dur benden.

Dedim bismillah uzak durması gereken sensin.

Diyor ki bana umrumda degilsin. Bende ona dedim ki emin misin sendne kalan her syei sileyim mi dedim . O da dediki ne yaparsan yap umrumda degisin . Bende herseyini sildim numaraıs dahil ve görüldü bıraktım .  Bunları bana dogum günümde söyledi hem biliyor musun daha neler dedigini dediki eger ölecegimi bilsen bir bir mesajına kurtulacagımı bilsen yine yazma dedi uzak dur seni istemiyorum dedi. ıste bu beni o kadar cok kırmıstı ki paramparca olmustum.

Benim dogum 27 mayıs ertesi gün secim gunu. evdeyiz dısarı cıkmıyorum. bunun normalde kendi adına kullandıgı hesap yoktur dondurmus hepsini ama ben biliyorum bitane gündemi takip etmek icin fake anonim kullandıgını falan hesabının adınıda biliyorum ara ara girip takip ettiklerinin sayısına bakıyorum iste benim de 29 mayıs matematik yazılım vardı secimden sonraki gün tatilde salıya almıslardı falan filan ben yine bunu kontrol edeyim diye hesabına girdim aa bide ne göreyim arkadasının ismini sey diye yazmıs mesela kızın ismini söylemicem tabi örnek veriyorum aysemde aysem diye yazmıs biyografısıne bende yazıdıgı kızı tanıyorum falan girdim kızın hesabına bi baktım o da yazmıs baranımda baranım ben  bi sok anlatamam cok kötüydu o gün cok üzülmüstüm

sonra biz o günden sonra 14 agustosa kadar hic konusmadık ben bu sırada bir kere diuyarbakıra gittim.  o sırada yine hesaplarına bakıyorum falan biyolarını silmemisler daha sonra bi kere daha bakınca kızın profil koydugunu ve hani belli kızın giyindiginden mezuniyette fotograsf cekip profilleirne koymsalr benim basımdan asagı kaynar sullar bi dokulfu anlatamam.

ellerim yoruldu of yahu.

neyse falan biz dönduk merisne ben üzülüyorum arada ama onu da silmisim yani yok benim aynı sıfır benim icin falan filan .

biz o kızla yattılar diye biliyorduk bilgi temiz yerden ama baran benim bunu böyle biligimi duyunca hemen bana yazdı yok öyle sey falan iste 14 agustuosta yazdı bunu özür diledi yemin etti ben seni seviyorum dedi sen kıskan diye yaptım ama sen dönüte bana yazmadın dedi 

falan filan cok yorudum ha bu arada babamda ogrendi

herneyse kalanaını sonra yazayım zaten bunlar okumak icn degil kanıt icin

bir gün bir araya gelirsek bunları gözüne sokacam

30 eylül 23


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

İC SESİMİN GÜNLÜGÜWhere stories live. Discover now