...

161 26 71
                                    

Abi panoma yazdım ama buraya ekliyorum.

Şuan (içten, dışıma yansımıyorum) ağlıyorum yani

Oğuzhan Uğur un asistanı deprem gecesi enkazın altındaki bebeği kucağında olan bir anne ile konuşurken 3 saat sonra annenin "bırakın yardım çağırmayı bebeğim soğuktan öldü zaten benide burada bırakın" demesine üzülüyorum

Yani ki herkes orada AFAD in olmadığını ama vergiman in "yOğĞ bAzI hAlsIyEtSiZlEr aFaD vE bIlmEm nE bIlmEm nE oRaDa yOkTu DiYoR" demeside büyük bir edepsizlik oluyor.

Hatta ve hatta 1999 depreminde askeri birliği hemen çıkarttılar ama şimdikinde 4. Gün akşamı çıkarttılar bir de OHAL ilanını da yanlış hatırlamıyorsam ya 2. Gün ya da 5. Gün akşamı koydular.

Ve asıl ahlâksızlık ve edepsizlik enkaz altında kalan insanlar Twitter'dan yardım çağırıp Twitter ın bir günlük kapatılması büyük bir edepsizlik oluyor. (Normalde küfür ederim ama yazmıyacagim yoksa sonu Silivri)

Artı tik tok ta canlı yayın açıp 'yAh nE aBaRtIyOrSuNuZ cOk bIr sEy oLmAdI zAteN iNsAllah bUrDaDa oLuR hahahaha" diyen toz beyinli kızlar ilk önce kendi evlerinin neresi sağlam acaba oraya baksınlar öyle konuşsunlar.

Zaten İstanbul dada olucak kaçışı yok bunun anlıyor musunuz? Artık o kadar kesinim ki olucak yani hissediyorum, ki bende fay hattının geçtiği yerde oturuyorum çok uzağımızda değil aktif fay hattı İstanbul fay hattı yani.

İstanbul depremi benim önsezilerime göre şöyle olucak,

7,9 / 7,5

İstanbul o kadar kalabalık ki villalar, gökdelenler, binalar, gecekondular, normal evler, sahil kumundan kaçak evler, kalitesiz çimento evler, kolonsuz evler... Daha fazla var yazmıyacagim.

Deprem olduğu anda binalar çökücek ve bütün yollar kapanıcak. O kadar çok bina var ki yollar kapanıcak dediğim gibi.

Bir yerlerde yangın çıkacak. Itfaiyeciler gidemiyecek çünkü yollar kapalı.

Havadan da yardım ederler ama vergiman in keyfine bağlı.

Yangın başka yerlere çıkıcak ve İstanbul tamamen yanabilir. Enkaz altındakiler ya yanıcak ya da soğuktan ölücek. İstanbul un yarından fazlası ölücek...

Yani.
Bilemiyorum.
Allah sonumuzu hayır etsin..

YETER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin