❤️

132 5 55
                                    

Tanjiro:
"Y/N İYİ MİSİN? NEDEN AĞLIYORSUN?" Tüm olayları anlattığında çocuğa saldırmak yerine takımı hakeme şikayet etti ve sana sarılarak seni teselli etmeye çalıştı.

Nezuko:
Nezuko seni hiç görmemiş bankta oturuyordu fakat senin ağlama sesini duyunca yanına koştu ve olayı öğrenmeye çalıştı. Olayı öğrendiğinde takımın üstüne atlamak istedi fakat sen onu tuttun.

Zenitsu:
"Y/N-Cha- Y/N-CHAN NEDEN AĞLIYORSUN?" Olayı ona anlattığında rakip takıma saldırmaya çalıştı fakat oradaki herkes onu durdurmaya çalıştı. Durdurunca ona sarıldın ve ağlamaya devam ettin. "Tamam Y/N-Chan üzülme ben burdayım.."

İnosuke:
Senin ağladığını görünce "Benimle maç yap" dedi. Ama cidden ağladığını görünce rakip takıma saldırdı ve sana sarıldı. "Senin ciddi ağlaman maç yapmamıza engel değil" dedi.

Gyomei:
"Y/N eminimki diğer maçta kazanırsın sadece fazla çalışman gerek" diyerek filenin ardından rakip takima Side eye atmaya çalıştı.

Kyojuro:
O bankta oturmuş bahçede oynayan çocukları izliyordu fakat sahada bir terslik olduğunu görünce sahaya doğru koştu ve senin ağladığını gördü. Hemen yanına gelip sarıldı ve olayı öğrenmeye çalıştı. Olayı öğrenince rakip takımı hakeme şikayet etti.

Giyuu:
Çok belli etmesede ağladığına sinirlenmişti. Sen lavaboya gittiğinde seninle dalga geçenleri bir bölgeye çağırıp onları dövdü(bigboy🤭) ve onları tehtid etti.

Sanemi:
"ULAN KİM Y/N'İ ÜZDÜ" Dedi ve sen seninle dalga geçenleri ona parmağınla gösterdin "ŞİMDİ ANANİ YEMEDİM Mİ SENİN" Diyerek çocuğun üstüne atladı.

Tengen:
"Y/N ağlarsan karşı takıma ezik gibi gözükürsün hem senin boyun çok küçük o yüzden smaçları karşılayamadın ama sonrakinde biraz çalışmalısın" dedi ve sana sarıldı

Obanai:
"Ezik gibi ağlama, ağlarsan daha çok ezilirsin şimdi ayağa kalk ve çalışmaya başla." Dedi fakat sadece bunu istemiyordun Kaburamaru'da istiyordun ve sana Kaburamaru'yu verdi. Biraz onunla vakit geçirdikten sonra kaburamaru'yu geri aldı.

Mitsuri:
"Y/N-CHANN AĞLAMA LÜTFENN BİR SONRA Kİ MAÇTA KAZANIRSINN LÜTFENN" Dedi ve sana sarıldı.

Muichiro:
Oda bankta oturuyordu ama sahanın yanında. Senin ağladığını görünce ne olduğunu anlamaya çalıştı. Senin yanına gelip "Y/N-San neden ağlıyorsun bir maç için değmez önümüzdeki maç onları ezersin!" Diyerek seni teselli etti fakat 10 dakika sonra senin neden ağladığını hatırlamaya çalıştı.

Shinobu:
"Ara ara~ neden ağlıyorsun Y/N-Chan? Eğer kötü birşey olduysa izin ver onu zehirim ile öldüreyim"(ASKİM💗) dedi. Sen yine ona olayları anlattın ve oda Giyuu gibi onları dövdü ve tehtid etti.

Kokushibo:
O senin ağladığını görünce hemen yanına geldi ve "Y/N bunun için mi ağlayacaksın? Onları takmana gerek yok. Onların kendisi gerizekalı kalk ve şimdiden seneye olucak maç için çalış" dedi

Douma:
"Y/N-Cha- ha? Y/N-Chan neden ağlıyorsun?" Dedi ve sende ona olayları anlattın. Anlattığında sana sarıldı ve "Onları takma Y/N-Chan~ sadece fazla odaklanamadın ve sıkı çalışamadın sıradaki maçta çok çalış" dedi ve gülümsedi.

Akaza:
"Y/N mal mal şeylere ağlama git çalış." Diyerek sinirlendi fakat ağlamana üzülmüştü. Sen daha çok ağlayinca sana sarıldı.

Nakime:
"Y/N bunun için ağlama ben seni çalıştırırım ama yine yapamazsan sorun gerçekten sende." Dedi ve sana sarıldı.

Kaigaku:
Sana az agresif davranmaya çalışıyor fakat kendisini tutamadan "Y/N NE KADAR EZİKSİN HİÇBİR TOPA KOŞAMIYORSUN" Diyerek sana bağırmaya başladı fakat senin Ellerin, bileklerin, dizlerin ve dirseğin morarmıştı. Moraran yerlerini görünce bu sefer rakip takıma saldırmaya başladı.

Gyutaro:
"Y/N lütfen ağlama! Senin oynayışın beni dellendiriyor lütfen üzülme" diyerek sana sarılıp sırtını okşuyor.

Daki:
"Iyy senin gibi ezik biri benim güzel tontiş Y/N'ime asla ezik diyemez ezik olan sensin!" Der ve sana omzundan sarıldı "Onları dert etme benim güzel kızım"

Hantengu:
"Y/N lütfen üzülme önemli değil eminimki önümüzdeki maç kazanırsın." Diyerek seni teselli etti.

Muzan:
"Y/N! KENDİNİ EZİK GOSTERME! ÇABUK KALK VE ÇALIŞMAYA BAŞLA ÖNÜMÜZDEKİ MAÇIDA KAÇIRIRSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM" Diye bağırdı ve rakip takıma dönerek "SİZE Y/N'İ EZİKLEMEYİN SİZİ ÖNÜMÜZDEKİ MAÇ GÖRÜCEZ" Diyerek bağırdı ama sana birşey olmasını istemiyordu çünkü onun gözünde değerli oyuncuydun.

ANAM SONUNDA BİTİRDİM AW BELİM VE ELİM KIRILDİ LAN

Neyse bölüm nasıldı asklarim🍓❤️

★Demon Slayer Tepki★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin