Bu gün sözde"sadece motoru olanlar girebilir" diyen bi partiye gidiyorduk. Nil gitmek için çok ısrar etmişti bende en son kıramamamıştım. Evet ikimizinde motoru vardı. Neyse şimdi Nil bize geldi ve hazırlanmaya başladık. Ben hafif Bi makyaj tercih etmiştim. Nilde hafif pembe tonlarında makyaj yapmıştı. Kıyafetlerimizi de giyindikten sonra evden çıktık. Ve parti alanına geldik.
İçikili partiydi ama etraf çok güzel süslenmişti. Kapıda tahtadan yapılmış bi tek tek sığabileceğimiz geçit gibi bişi vardı. Ve açıkhavaydı çok güzeldi bence.
Biz biraz içkiyi fazla kaçırmıştık.
Sonra yan masadan sarışın Bi çocuk gedi ve elini belime attı sonra anladım ne yapmaya çalıştığını. Sonra onu kendimden uzaklaştırmak adına ittirdim ama hayvan gibi ağırdı yerinden milim oynamadı sonra daha çok dokunmaya başladı çok pis sarhoştu pezevenk benim gücümün yetmiceğini anladığımda bağırmaya başladım " imdat! Yardım edinn!"Sonra çocuk birden yere düştü birisi bana yardım etmişti. O sırada Nil yeni arkadaşlar edinmeye çalışıyordu o nedenle yalnızdım. Sonra bana yardım eden çocuk kulağıma fısıldadı "benimle gel" dedi ve bende peşinden gittim müziğin daha az duyulacağı bir köşedeydik (ikiside çok sarhoş ondan çok yargılamayın bide bu benim ilk kugum)
Bana doğru yaklaşmaya başladı ve bunu bende yapmak istiyordum beni kutarmışı, çok yakışıklıydı ve sesi çok güzeldi.Sonra o bana yaklaşmadan ben onu öptüm ve herkesin içinde öpüşmeye başladık sonunun nereye varacağını bilmeden.
nefes almak için dudaklarımızı ayırdık o sırada tekrar dudağıma yapıştı ve Bi süre sonra ayrıldım ve dudağımı yaladım bizacık zor duruma düşmesini istiyordum.
sonra onun elini tutup dışarı çıkarttım " motoruna bin ve beni takip et dedim tabii de evime getimicem yanlış anlamayın sahil kenarında durdum o da durdu.
Biraz denizi izledikten sonra kafeye gittik birer Türk kahvesi söyledik ayılmak için zaten yavaştan kendimize geliyorduk.Kahveleri içtikten sonra çıktık kafeden ve sahilde yürüyorduk şu an. Sonra "adın ne?" diye soru yönelttim "yiğit. senin adın ne" dedi
"deniz" dedim.-----------------------------------------------------------
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu
Teen FictionPartideyim ve şu an yalnızdım belime Bi el konusu ve öylece donup kaldım