Yıllar öncesine on tanrıçanın bir araya geldiği bir dönemde eğitim almak için Hrivertis Üniversitesine gelen tanrıçalar sadece kendi aralarında anlaşmazlık yaşarlarmış.
Kurallara göre sadece aynı kraliyet üyesi olanlar birbiri ile evlenebilirlermiş.
O kraliyet içerisinde dolaşabilirlermiş ve sadece o kraliyettekilerle sohbet edebilirlermiş.-Su Kraliyeti ve Ardındakiler...-
Su Kraliyetinin yöneticisi katı,sert, kendini beğenmiş bir kişiliğe sahiptir.
Yüz yetmiş beş kişi bu kraliyete üyeymiş.
İretel,bu kraliyetin yöneticisiymiş.
Oylum ise en güçlü üyeymiş...-Ateş Kraliyeti ve Ardındakiler...-
Ateş kraliyeti neredeyse kimseyle konuşmayan muhatap dahi olmak istemeyen bir kraliyetmiş.
Hayatları boyunca yanlız kalmaktan yana olurlarmış.Taki Tanrıçalar kraliyetteki bir genç kızın çocuğunu alana dek...Aradan yıllar yıllar geçmiş.
Su,Ateş,Aşk,Deniz,Güneş ve Toprak Tanrıçaları her kraliyetten bir çocuk sahiplenmeye karar vermişti.
Birbirinden habersiz eğitim amacıyla Horseyst okuluna getirilmişlerdi.
Her yıl seçimler olurdu ama bu seferki çok farklıydı.
Altı kraliyetin çocuğunu tanrıçalar sahiplenmişti.
Tanrıçaların kendi çocukları ve kraliyetin çocukları iç içe bir eğitim alacaklardı.Hem eğitecekler hemde bu kraliyettekilerin tekrar bir bütün olarak hareket etmelerini sağlayacaklardı.
Asıl amaçları buydu tanrıçaların...İretel aralarında en asi ve kimseye yüz vermeyenlerdendi.Su Kraliyetinin üyesiydi.
Elmira ise en sakin kurnaz,herşeyin farkında olan o kişiydi.Ateş Kraliyetinin üyesiydi.
Aybeka tanımayacak kadar sert,hayatını doruklara kadar yaşamış o kişiydi...Deniz Kraliyetinin üyesiydi.Eğer Tanrıçalar onu almasaydı biraz daha büyüdüğü zaman kraliyetin yöneticilerinden olacaktı.
Arkula çoğu zaman büyü ile ilgilenirdi.Vurdumduymaz kişiliği herkesi kendine hayran bırakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRIÇALAR'IN GAZABI
FantasyBir kere doğar gökyüzündeki Güneş defalarca kere akar yeryüzündeki sular... Aşkın var oluşu elementlerin sonunu getiriyordu oysaki...!!