Welcome to Wonderland, Little Nyx.

29 0 0
                                    

ᴍᴀʀɪʟᴜɴᴀ ʜᴇɪᴅɪ, ɪs ᴀ  ғᴇᴍᴀʟᴇ ɢɪʀʟ
ʙᴀʀᴇʟʏ ᴀɢᴇᴅ ғᴏᴜʀᴛᴇᴇɴ... ʏᴇᴛ sʜᴇ ᴇxᴘᴇʀɪᴀɴᴄᴇᴅ ᴀ ᴛʀᴀᴜᴍᴀ ᴛʜᴀᴛ ʜᴀᴜɴᴛs ʜᴇʀ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ʜᴇʀ ғᴀᴍɪʟʏ ɪs ᴡᴇᴀʟᴛʜʏ... ʙᴜᴛ ᴛʜᴇʏ ᴜsᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏɴᴇʏ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴇʟsᴇ ʙᴜᴛ ғᴏʀ ɢᴀᴍʙʟɪɴɢ, ᴜɴғᴀɪʀ ᴇxᴄʜᴀɴɢᴇs ᴀɴᴅ ᴍᴏʀᴇ...... ʏᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴇᴍᴘᴇʀᴏʀ ᴀɴᴅ ᴇᴍᴘʀᴇss ᴅɪᴅ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴏғ ᴀ ᴋɪɴᴅ ᴛᴏ sᴛᴏᴘ ᴛʜᴇᴍ... ᴀɴᴅ sɪɴᴄᴇ ᴍᴀʀɪʟᴜɴᴀ ʜᴇɪᴅɪ ɪs ᴀɴ ʜᴇɪʀ, ᴛʜᴇʏ ᴍᴀᴅᴇ ʜᴇʀ ᴛᴏ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴋ, ʀʜᴇʏ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ..... ᴅᴀʏ, ɴᴏᴏɴ, ᴀɴᴅ ɴɪɢʜᴛ..... ᴛʜᴇʏ ᴍᴀᴋᴇ ʜᴇʀ ᴡᴏʀᴋ... ɴᴏᴛ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴇɴᴏᴜɢʜ sʟᴇᴇᴘ ᴜɴᴛɪʟ sʜᴇ ʜᴀᴠᴇ ʜᴀᴅ ᴇɴᴏᴜɢʜ.... sʜᴇ ᴋɪʟʟᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴜʀʀᴇɴᴛ ᴇᴍᴘʀᴇss, ɪᴍᴘʀɪsᴏɴᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴇᴍᴘᴇʀᴏʀ ɪɴ ɪᴛs ᴅᴜɴɢᴇᴏɴ, sʜᴇ ᴜsᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴘᴏᴡᴇʀ ᴛᴏ ᴇxᴘᴏsᴇ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ xʀɪᴍᴇs ʜᴇʀ ғᴀᴍɪʟʏ ʜᴀs ᴍᴀᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴇxᴇᴄᴜᴛᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴀ ᴅᴏᴜʙᴛ, ᴛʜᴇ ᴇᴍᴘʀᴇss ᴅᴀᴜɢʜᴛᴇʀ, ᴡʜᴏ ɪs ɴᴀᴍᴇ ᴋᴇɪʀᴀ, ᴀ ɢɪʀʟ ᴡᴏᴛʜ ʙʀᴜɴᴇᴛᴛᴇ ʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ɢʀᴇᴇɴ ɢʀᴀss ʟɪᴋᴇ ᴇʏᴇs, ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ sᴇᴛᴛʟᴇ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɪɴ ᴀ ᴅᴜᴇʟ............... ᴛʜᴇ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ᴍᴜsᴛ sʜɪɴᴇ ʙʀɪɢʜᴛʟʏ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛʜʀᴏɴᴇ, ᴡʜɪʟᴇ ᴛʜᴇ ʟᴏsᴇʀ, ᴍᴜsᴛ sʜᴏɴᴇ ᴅɪᴍ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴏɴ ɪᴛs ᴅᴇᴀᴛʜ ᴛʜʀᴏɴᴇ...... ᴀɴᴅ....... ᴍᴀʀɪʟᴜɴᴀ ʟᴏsᴛ ᴛʜᴇ ᴅᴜᴇʟ, ʀᴇsᴜʟᴛɪɴɢ ɪɴ ʜᴇʀ ᴇxᴇᴄᴜᴛɪᴏɴ...sʜᴇ ᴋɴᴏᴡs ᴛʜᴀᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ sʜᴇ ᴍᴀᴅᴇ ɪɴ ʜᴇʀ ʟɪғᴇ ᴡᴀs ʙᴀᴅ ᴅᴇᴄɪsɪᴏɴs... ʙᴜᴛ ɪғ ɢᴏᴅ ᴏʀ ɢᴏᴅs ʜᴀᴠᴇ ɢɪᴠᴇɴ ʜᴇʀ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ..... ᴛʜᴇɴ ᴍᴀʏʙᴇ.... ᴊᴜsᴛ ᴍᴀʏʙᴇ...... sʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴄʜᴏᴏsᴇ ᴅᴇᴄɪsɪᴏɴs... ᴛʜᴀᴛ ᴄᴀɴ ʟᴇᴀᴅ ᴛᴏ ᴀɴ ᴇxᴘʟɪᴄɪᴛ ʜᴀᴘᴘʏ ᴀɴᴅ ʜᴇᴀʀᴛғᴇʟᴛ ᴇɴᴅɪɴɢ... ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ...... ᴀs ᴛʜᴇ ʙᴇʟʟ's ᴛᴏᴡᴇʀ ʀɪɴɢs, ᴛʜᴇ ɢᴀᴜʀᴅ sᴡɪɴɢs ᴛʜᴇ sᴡᴏʀᴅ, ᴀɴᴅ ᴍᴀʀɪʟᴜɴᴀ ᴄʟᴏsᴇs ʜᴇʀ ᴇʏᴇs........................................................... ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ sʜᴇ ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ᴅᴇᴀᴅ, sʜᴇ ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ᴏᴘᴇɴ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs... ʙᴜᴛ ᴛᴏ ʜᴇʀ ᴀᴠᴀɪʟ ɪᴛ ᴡᴏɴᴛ ᴏᴘᴇɴ... sʜᴇ ᴏɴʟʏ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ᴠᴏɪᴄᴇ......... ᴀ ʟɪɢʜᴛ ᴇᴍᴇʀɢᴇs ғʀᴏᴍ ʜᴇʀ ᴠɪsɪᴏɴ, ᴛʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ʀᴏᴏᴍ ʟɪɢʜᴛs ᴜᴘ...

"ᴀʜʜ, ᴍʏ ᴅᴇᴀʀ 𝐁𝐄𝐋𝐎𝐕𝐄𝐃

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ᴀʜʜ, ᴍʏ ᴅᴇᴀʀ 𝐁𝐄𝐋𝐎𝐕𝐄𝐃....

ᴀ ʟᴏᴠᴇʟʏ ᴀɴᴅ 𝐍𝐎𝐁𝐋𝐄 ғʟᴏᴡᴇʀ ᴏғ ᴇᴠɪʟ....

ᴛʀᴜʟʏ ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴀʟʟ....

ᴍɪʀʀᴏʀ..... ᴍɪʀʀᴏʀ...... ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʟʟ.....

ᴛʜᴏsᴇ ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ɢᴜɪᴅᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇ ᴛʜʏ ᴍɪʀʀᴏʀ,
ᴀs ʟᴏɴɢ ᴀs ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ᴅᴇsɪʀᴇ's....

ᴛᴀᴋᴇ ᴛʜᴇ ʜᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴀᴘᴘᴇᴀʀs.....

ғᴏʀ ᴛʜᴇᴍ, ғᴏʀ ᴍᴇ, ғᴏʀ ʏᴏᴜ.....

ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴇᴜɴɴɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛɪᴍᴇ......

ɴᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ᴡʜᴀᴛ....

ɴᴇᴠᴇʀ ʟᴇᴛ ɢᴏ ᴏғ 𝐌𝐘 ʜᴀɴᴅ.....

ᴀs ғᴏʀᴇᴍᴏsᴛ ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ..... ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛʜᴇ ᴠɪʟʟᴀɪɴs ᴡᴏʟʀᴅ....... "

ᴍᴀʀɪ : ᴡʜᴀ........ ᴡʜᴇʀᴇ....................

ᴅᴀʀᴋ ᴍɪʀʀᴏʀ : ʏᴏᴜ, ᴡʜᴏ ɪᴛ ɪs ʜᴇʀ ᴏғғsᴘʀɪɴɢ...... sʜᴀʟʟ ʙᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛᴏ sᴀᴠᴇ ᴛʜᴇᴍ...

"sᴇᴠᴇɴ ᴄᴀᴛᴀsᴛʀᴏᴘʜɪs ʏᴏᴜ sʜᴀʟʟ ғᴀᴄᴇ,

ᴇᴀᴄʜ ɢᴜɪᴅᴇᴅ ᴀɴᴅ ʙʟɪɴᴅᴇᴅ ʙʏ ᴛʜᴇ sᴇᴠᴇɴ ғᴏᴜɴᴅᴇʀs,

ᴛʜᴇ ʀᴇᴅ ᴛʏʀᴀɴᴛ sʜᴀʟʟ ʙᴇ 𝐎𝐕𝐄𝐑𝐔𝐋𝐄𝐃 ʙʏ ɪᴛs ᴏᴡɴ 𝐑𝐔𝐋𝐄𝐒.

ᴛʜᴇ ʙᴇᴀsᴛ ᴋɪɴɢ's ʜᴜɴɢʀʏ sʜᴀʟʟ ʙᴇ 𝐅𝐈𝐋𝐋𝐄𝐃 ᴡɪᴛʜ 𝐐𝐔𝐄𝐋.

ᴛʜᴇ ᴜɴᴅᴇʀᴡᴀᴛᴇʀ ᴡɪᴛᴄʜ sʜᴀʟʟ ʙᴇ 𝐆𝐈𝐕𝐄𝐍 ᴀɴᴅ 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐈𝐕𝐄𝐍.

ᴛʜᴇ sᴏʀᴄᴇʀᴇʀ sʜᴀʟʟ ʙᴇ 𝐅𝐑𝐄𝐄 ғʀᴏᴍ ɪᴛs 𝐌𝐀𝐒𝐓𝐄𝐑𝐒 𝐁𝐈𝐃𝐃𝐈𝐍𝐆.

ᴛʜᴇ ǫᴜᴇᴇɴ sʜᴀʟʟ 𝐑𝐔𝐋𝐄 ᴀs ᴀ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ 𝐒𝐄𝐂𝐎𝐍𝐃 𝐏𝐋𝐀𝐂𝐄.

ᴛʜᴇ ɢᴏᴅ ᴡɪʟʟ ʙᴇ 𝐑𝐄𝐌𝐄𝐌𝐁𝐄𝐑𝐄𝐃 ᴀɴᴅ 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐎𝐓𝐓𝐄𝐍 ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴏғ 𝐓𝐈𝐌𝐄.

ᴛʜᴇ ғᴀɪʀʏ ᴛʜᴀᴛ sʜᴏᴜʟᴅ ʙᴇ 𝐑𝐄𝐂𝐎𝐆𝐍𝐈𝐙𝐄𝐃 ᴏғ ɪᴛs 𝐄𝐅𝐅𝐎𝐑𝐓𝐒.

ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴ's ʟᴏsᴛ ᴘɪᴇᴄᴇs sʜᴀʟʟ ʙᴇ 𝐅𝐎𝐔𝐍𝐃 ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ʙᴀᴄᴋ 𝐓𝐎𝐆𝐄𝐓𝐇𝐄𝐑 𝐀𝐆𝐀𝐈𝐍, ғᴏʀ ᴀs ᴀ ɴᴇᴡ 𝐅𝐎𝐔𝐍𝐃𝐄𝐑 ʜᴀs ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ɪᴛs 𝐃𝐄𝐒𝐓𝐈𝐍𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍..

... ᴄᴏᴍᴇ... ʟɪᴛᴛʟᴇ ɴʏx, ʟᴇᴛ ᴜs ᴄʜᴀɴɢᴇ ʏᴏᴜʀ ғᴀᴛᴇ, ᴄʜᴏᴏsᴇ ʏᴏᴜʀ ᴏᴡɴ ᴅᴇᴄɪsɪᴏɴs...... ᴀɴᴅ sᴇᴇ ᴡʜᴀᴛs ʙᴇsᴛ ғᴏʀ ʏᴏᴜ..

ᴍᴀʀɪ(ғᴏʀ sʜᴏʀᴛ) ᴡɪʟʟɪɴɢʟʏ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ ᴏᴜᴛ.... ᴀɴᴅ ᴛᴏᴜᴄʜᴇᴅ ɢʜᴇ sᴇᴇᴍɪɴɢʟʟʏ ᴍɪʀʀᴏʀ..... ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɴ sʜᴇ ᴏɴᴄᴇ ᴀɢᴀɪɴ ʙʟᴀᴄᴋ ᴏᴜᴛ..

Beloved moon Of Nobility [Twisted Wonderland Fic]Where stories live. Discover now