Shadow'un ağzından
"Shadow hadi uyan!"
Babamın kolumu deşmesiyle, gözlerimi kırpıştırmaya başladım. Üzerindeki kıyafetleri görünce, rüya gördüğüme kanaat getirdim. Üzerime dökülen suyla, yerimden sıçradım.
"Tamam... Rüya değilmiş.Evsiz bu halin ne?"
"Babaya evsiz denir mi salak, kalk bugün Eva gelicek ilk defa oğlunu da getirecek."
Esneyerek yatağın köşesine oturdum, belliydi buna benzer bir şey olduğu.
"Tamam odamdan çıkarsan, üzerimi değiştireceğim babacım."
"Hızlı ol!"
Babam hızlıca odadan çıktığında sırıttım, seviyordu Eva teyzeyi. Bende onu çok severdim, 𝐢𝐥𝐤 𝐚𝐬̧𝐤ı𝐦𝐚 çok benziyordu. Siktir o anı, o anı beni hep mahveden anıydı. Hadi be, gene hatırlatma!
Shadow'un daha götünün bokunu silmeyi bilmediği lise 1. Sınıf zamanları
Ablama rouge'de kalmak istediğimi söylediğim kısa bir mesaj attıktan sonra, telefonumun şarj aletini aldım ve yatakta doğruldum. Yatağın yanındaydı ama ben ayağa kalkmaya çok üşeniyorum, e o zaman uzanıcam! Şarj aletini elime alarak, priz'e doğru uzanmaya başladım. Bunu takmak çok zordu!
Arkamdan birinin, bana sarılmasıyla irkildim. Fakat o olduğunu bildiğim için, takmadan şarj aletini takmaya devam ettim.
"Bebeğim, insan bi döner bakar. Kim bu otistik diye, dimi?"
"Umarım kendine otistik dediğinin farkındasındır, değilsen sıkıntı var."
Sonunda telefonumu şarja taka bilince, tam arkamı dönecekken boynumu öpmesiyle huylandım.
"Yapma!"
Beni çevirerek altına aldı, iki bacağım onun bacaklarının dışındaydı, bir eliyle ellerimi kafamın üstünde tutturmuş ve eliyle de belimi kavrıyordu. Yüzümün kızarmaya başladığını hissettim, cidden otistikti.
Dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı, şu anda yapmamız doğru gelmiyordu. Beni biraz daha öperken, altımda bir sızlama hissettim. İlk defa böyle bir şey oluyordu, canım yanıyordu. Kendimi ondan ayırıp, ayağa kalktım.
"Benim lavobaya gitmem gerekiyor, gelirim hemen!"
Telefonumu da alıp lavobaya girdim ve hemen kapıyı kilitledim, pantolonumu indirdiğim de aletim kalkmıştı ve çok sızlıyordu! Ne yapacağımı bilmiyordum, daha önce hiç böyle olmamıştım! Telefonumdan rougeye mesaj attım, o sapık bilirdi.
Götü kırık yapboz
Siz: ROUGE YARDIM ET, BENİM ALETİM SIZLIYOR VE BEN NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM! ASIL SIKINTI ONUN YANINDAYIM!!
Götü kırık yapboz: Ondan yardım iste ge-ri-ze-ka-lı, başka şansın yok.
Siz: Sıkıntı olmaz mı?
Götü kırık yapboz: Hayır, hadi siktir git şimdi!
Derin bir nefes alıp, telefonumu kapattım ve pantolonumu giyindim. Sakince lavobadan çıktığımda, o yatakta oturmuş telefona bakıyordu. Karşısına oturdum, tamam sakin kal bakalım sakinim!
"Bebeğim, ben senden ne istesem bana yardım edersin değil mi?"
Telefonunu bırakıp, elimi tuttu.
"Her ne istersen, söyle bakalım ne istiyormuş benim ay yanaklım."
"Şimdi sapık gibi görünmek istemiyorum ama, benim biraz ağrım var. İlk defa böyle oldu, sadece seninle öpüşü yorduk yani yemin ederim kötü bir niyetim yoktu. Sebebini bende an..."
"Kısaca aletin kalktı ve indirmemi istiyorsun, doğru mu?"
Ne kadar utansamda, kafamı 'evet' manasında salladım. Beni yatağa yatırdı, sonra ise elleri pantolonumun düğmesine gitti. Serçe parmağıyla aletim değince, sesli bir şekilde inledim. Çok ama çok iyi hissettirmişti! Aniden aletini pantolonun üstünden sıkınca, dahada fazla inledim.
"İsmimi söylersen, elimi çekebilirim..."
"Lütfen, s-onic... "
Sonic pantolonumu indirdi, eli ilk defa çıplak aletime değiyordu. Ve bu his... Mükemmeldi!
"Shadow, shadow!"
Babamın bana seslenişiyle, düşüncelerimden ayrıldım.
"Hala hazır değilsin, 5 dakikaya hazır olmassan seni sokağa atarım çocuk!"
Odadan çıktığında, gözlerim aşağıya kaydı. Beni mahfetti, beni arzulandırdı! Sanırım üzerimi giyinmeden önce, şu aşağıdakini halletmem gerekiyor...
Bölüm Sonu ~
BİLİYORUM 3 HİKAYEMDEN YB BEKLERKEN YENİ KİTABA BAŞLADIM! Ayrıca size yeni haber var, artık bölümleri kısa ama daha hızlı atmayı düş iniyorum. Uzunu yazıncaya kadar götüm yumuluyor çünkü! Neyse BAYSSSSS OKUNMUŞ PİRİNÇ TANELERİİİİ 🫎