İ S T İ R İ D Y E
Güneşin doğduğu saatler, kimsesizliğin yankıları bazı kalpsizlerin yardım çığlığı, belki sonsuz bir döngü içinde buluruz kendimizi kalpsizler sığınacak yer bulunca.
Kalpsizler bilmezler senin yürürken zorlandığın yolları, onlar bakmazlar yolu kimin açtığına, belki düşmanı belki kalbi yaralanmaktan yorulmuş biri.
Kalbi yaralananın yolundan giderse o en büyük yara olur.
Yaraların fazlası kan akıtır.
Azı can acıtır.
Eğer kan akacaksa, korkaklar değil cesurlar yol almalı yanımda. Ben korkaklarla bir hayat geçerdim.
Korkak olmak kolaydır.
Kolay yola sapmak kalpsizlerin evi, kimsesizlerin gayesi.
Belki bilmezler onlar kimsesizliği ama bilirler en büyük kimsesi kendisi.
Yaşarlar böylece, herkes yaşar.
Ne demiştik; kalpsiz kal, yaşa ve unut.
she who jumps into the sea will be lost
Denizler susuzluğa asla küsmemişken,
senin beni sevmen mucize olurdu.
Kalbimi kırmana izin verdiysem;
bu senin ödülün değil,
benim kendime verdiğim cezadır.
Umutlarım yaşamım için sebep,
senin beni sevdiğini zannetmem ise büyük en büyük yanılgım.
Bugün değil belki ama yarın sev.
MERHABAAAA
Karşınıza yeni kurgu daha doğrusu SUYA ATLAMAK kurgusunun aynı evrende geçen bir kitapla geldim. Suya Atlamak kurgusunun fazla yarım kaldığını düşünerekten bu kurguyu yazmaya başladım. Aslında bu kurguyu daha Suya Atlamak'ın bölümlerini yayımlarken oluşturmuştum. Kurgu çok farklıydı bu kitabı da texting yapmak istiyordum ama fazlasıyla yarım kaldığı için en azından kafanızda ki sorulara cevap bulun diye yazıyorum. Texting olacak yine ilk bölümler hep texting olacak sonra normal hikayeye geçeceğiz.
Umarım bu kurguyu beğenirsiniz.
ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZZZ.
YOU ARE READING
İSTİRİDYE
FanfictieDenizler susuzluğa asla küsmemişken, senin beni sevmen mucize olurdu. Kalbimi kırmana izin verdiysem; bu senin ödülün değil, benim kendime verdiğim cezadır. Umutlarım yaşamım için sebep, senin beni sevdiğini zannetmem ise büyük en büyük yanılgım. Bu...