18 Ağustos 2014'te yayımlanan "Shake It Off", albümün ilk single'ı oldu ve ilk yayınlandığından itibaren müzik kanallarında 1 numaraya yükseldi.Klipte Taylor'un samimi tavırları nedeniyle en çok izlenen klipler arasında yer aldı.Bunun haricinde sözlerinin anlamlı olması ve harika melodisiyle yine Taylor'u zirveye taşıyan Blank Space adlı single çok konuşuldu.Blank Space'nin klibi de bir o kadar konuşuldu.Klibinde amerikalı şarkıcıya eşlik eden yakışıklı manken sergiledikleri performansla akıllara kazındı.Klibin çekildiği yer de performans kadar konuşularak klibi izlenen klipler de yukarı taşıdı.
Style adlı şarkısıyla Taylor tekrar zirveye tırmandı.Single nin melodisinin muntazamlıgının yanında klipteki performansı da büyüledi.
En son çıkan klip ise Bad Blood. Adından da belli olduğu gibi çok ihtişamlı bir klibi var. Klibinde Taylor'un arkadaşları yanı tanıdık simalar vardı.
Taylor Swift'in uzun zamandır reklamı yapılan ve birbirinden ünlü isimlerin oynadığı klibi Bad Blood geçtiğimiz gece yapılan Billboard Ödül Töreni'nde yayınlandı
Uzun zamandır reklamlarını gördüğümüz, birbirinden ünlü isimlerin oynadığı klip Bad Blood sonunda yayınlandı. Bilim-kurgu ve aksiyon karışımı olan klipte, Taylor Swift ekibi Selana Gomez'in ekibine meydan okuyor.
Klipte oynayanların isimlerini merak edenlere;
Selena Gomez, Cara Delevingne, Ellen Pompeo, Martha Hunt, Jessica Alba, Serayah, Ellie Goulding, Hailee Steinfeld, Lena Dunham, Zendaya, Gigi Hadid, Lily Aldridge, Kendrick Lamar, Mariska Hargitay, Cindy Crawford, ve Hayley Williams.İşte uzun zamandır göremediğimiz harika bir klip.