Müdürle imtihan😔

9 2 0
                                    

Nöbetçinin çağırmasıyla Nida ile birlikte müdürün odasına gittik. Zaten pickmesu lar oradaydı. Hepside ağluyordu. Ben öyle dayak yesem bende ağlardım KAHSKSHSKSSJ

"Anlatın çabuk" dedi müdür eslem ordan olaya uçtu "hocam bunlar bizi dövdüler saçım yolundu kolum morardı ve tırnağım kırıldı" "hocam ben olayı düzgünce anlatacağım yoksa biz bir daha dalacağız bunlara" dedi nida.

Orda sude lere dönüp "anlatırken sesinizi çıkarırsanız saçınızı kökten koparırım" "Nida!" Dedi müdür sertçe.

Nida anlatmaya başladı "Hocam şimdi benim silgim yere düşmüştü ve sizden de saklamayacağım zaten durumu biliyorsunuz zümra ve nevra sevgili olmuştu. İşte ben silgimu yerde ararken sude nevranın yanına gidip 'bu ucubeyle mi sevgili oldun?' Dedi. Bunu duyunca tabi ben bayağı sinirlendim zümranın bizde ne kadar değeri olduğunu biliyorsunuz az çok. Sonra ben bune sen kime ucube diyosun lan dedim. Ordanda Ece nevrayla konuşmaya gelirken konuşmaları duymuş sudeye 'sen kime ucube diyosun' diye birazda saydırdı. Ece sen devam et"

Konuşmayı ben devr aldım. "Sonra bu sude de sanane işte ucubenin teki gibisinden bir şey ve sizin bütün grup ucube grubu zaten dedi. Nida bunu duyunca dahada sinirlendi sudenin üstüne yürüdü. Sonra orada bir şeyler daha dedi tam hatırlamıyorum bende dayanamayıp suratına yumruğu geçirdim. Böyle olunca bunun ergenus arkadaşları yani nilsu ve eslem de geldi ve onlarda bize laf attı sonra biz bunlara daldık. Ordan biriside yeni gelen ayşe ve zeynep e de zorbalık yaptıklarını söyledi. Kavga tam bitmişken bunları duyunca bizim öfke iyice körüklendi. Bir tane daha yumruk geçirince ortalık karıştı. Zaten bütün sınıf bizi ayırmaya çalışırken birde bu olay olunca ayrılmamız zor oldu ama en sonunda bir şekilde durduk. Konuşup çözebilirdik ama anladıklari şekilde çözmemiz gerekti ve okulun ilk gününden yine sizin odanıza geldik. Bunun için sizden özür dileriz ama açık konuşacağım onları dövdüğümüz için gram pişman değiliz. Hakkettiler, bu işin ucunda okuldan atılmak dahi olsa göz yumarım ama zümraya laf ettirmem. Teşekkürler."

Nidayla birlikte özgüvenle konuşunca alttan beşlik çaktık. Gerisi zaten basitti. Şahit sunup kızların suçlarını ortaya dökünce ki daha bunlara yapacaklarımız bitmedi. Yaptıkları bütün zorbalıkları hatta bazılarını videoyla birlikte kanıt sunup işin içinden sıyrılıp normal hayatımıza devam edicektik.

Bu her zaman yaptığımız birbsey değil mi? Ayrıca sadece zümra diye düşünmeyin. Bia olsun, deniz olsun, tuana olsun, nida olsun kim olursa olsun bu grup için canımı bile verebilirim ki onlarda muhtemelen öyle düşünüyor.

Gelelim zeynep ve ayşe konusuna. Bu arada müdür şu an pickmesu larla konuşuyor bizde nidayla anırmamak için zor duruyoruz JAKABAKABQ

Neyse zeynep ve ayşe bu okula yeni geldiler ki zaten daha önce kafede tanışmıştık. Birinci olarak bu okulda kimse kimseye hiç bir şey yokken zorbalık yapamaz. BU OKULUN ABLASI BIZIZ LAN

Saka neae iste bu kadar

Bb.

Bi sonraki bolumde konusuruz hadi bb.

Kizlar bizi okulun ablasi yaptim la ne kadar kiralim aq di mi di mi

TUANA 1 BOLUM DAHA ATTIM BAK GORUYOMUSUN NE KADAR KRALIM.

canım ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin