Je 4. července 1988 kdy se před dveřmi Sherlocka Holmese objeví velká modrá telefonní budka. "Ale co to je" řekne si Sherli pro sebe. Sáhne na kliku otevře dveře a před Sherlim stojí postava "zdravím Sherlocku Holmesi" pozdraví ho neznámí muž. "Dobrý den kdo jste?" vyleka se Sherlock Holmes. "Jsem doctor Who a přišel jsem tě zachránit". "Ale já nepotřebuju pomoc" řekne překvapivě Sherlock. "Je jediný důvod proč tu jsem" prikyvne Doctor. "Proč?" prohlíží si Sherlock věci které ještě nikdy neviděl. "Abych tě mohl odnést do tvé budoucnosti" řekne Doctor. Sherlock se jen překvapeně tváří " to jako že uvidím co mě bude čekat?". "Ano" usměje se Doctor. "Dobře půjdu s tebou" usměje se Sherlock na Doctora. "Tak tedy pojď" usmál se, jedeme. Najednou se to začne kymacet ze strany na stranu. "Asi se pozvracim". "Neboj zvyknes si" usmívá se Doctor." Nevěděl jsem že jsi z minulosti" udivi se Sherli. "To víš jsem o několik let starší". Pristanou v Londýně ale zrovna Sherli vejde ven uvidí jine prostředí "všechno je tu jine" koukne na svůj dům "pani" udivi se. "Je rok 1997 pospes musím ti něco ukázat" vezme Sherliho za ruku a jde s ním do jeho domu. Když uvidí co se tam děje řekne si "páni, ale já takhle nechci dopadnout" řekne Sherli."Neboj roku 2022 se zamilujes a budeš mít bezva rodinu" mrkne na Sherliho, Who. "Tak nastal čas se zase vrátit domů" usměje se a nastoupí do TARDIS " tak pojď Sherli" usmívá se. "Už jdu" řekne smutně. Tak tedy vrátí se zpátky do roku 1988.