*•.¸♡ 1.bölüm ♡¸.•*

12 1 0
                                    

merhabalarr bu hikaye planda yoktu aslında iki üç haftadır hastayım okula gitmiyorum bu yüzden evde dizi izlemekten falan da sıkıldım bişeler denemek istedim umarım beğenirsiniz

Müzik ruhun gıdasıdır derler. Müzik insanı huzura kavuşturur, sakinleştirir, mutlu eder ,sıkıntılarından arındırır ,üzerinizdeki bütün yükün kalkmasını sağlar .Bazen bir nota ruhunuzu iyileştirebilir.

Müzik benim hayatım ama bugün müzikler,şarkılar, melodiler benden yana değil bu sıralar her şey benden yana değil.
Kulaklığımdan gelen sesler maalesef gök gürültüsünü bastıramıyordu. Ne kadar yüksek sesli parçalar seçsem bile faydası yoktu. Şuan yolda olmamın da pek yardımcısı olmuyordu.

Her yerden şimşek çakıyordu. Kabus gibi bir gündü nefesim daralıyordu. Geçmek bilmeyen miğde bulantım da beni bırakmıyordu. Yağmura ne kadar aşık olsam da şimşek,gök gürültüsü,yıldırım hepsi beni çok korkutuyordu elimde değildi. Çoğunukla müzik dinleyerek bastırıyordum ama o da işe yaramıyordu .Yerle göğün birleştiğini camdan çok iyi görebiliyordum.

Sakin olmalısın Jisung sakin ,babam yüzünden şu hava da yola çıkmıştık bu yüzden babama kızgındım inadı tutmuştu .Annem ne kadar çıkmayalım dese de yine de çıkmıştık .Ben artık korkudan titremeye başlamışken telefonuma bir bildirim geldi. Telefonumu koyduğum yerden aldım ,bildirim çubuğundan instagramdan olduğu yazıyordu. Tıkladım.

ayxkbmbo
sakin olmaya çalış
derin nefes al ver
bu şarkıyı dinle

https://spotify.link/qAYP9uWuCDb

heyoo ilk bölüm nasıll çok sallamasyon oluyor ama hadi bakalım vakit bulabildikçe yazmaya çalışacağım umarım beğenirsinizz

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin