~Yoongi
Aradan 1 hafta geçmişti ve fotoğrafların çeken kişiyi hala arıyordum. Tabi ben ararken her gün Jimin'in fotorafını atıyordu bu çeken kişi.
Bu fotoğraflarının bazılarında üstünde penye olmuyirdu ve bu beni biraz sinir ediyordu çünkü hiç bilmediğim biri onun o hallerini görüyordu. Kıskançlık işte ne yapicaksin seven insan kıskanır. (Çaktırmayın acayip kıskanç biri olduğum için bahane uyduruyorum.)
Bu fotoğrafların nerden nası çekildiğini araştirmistim ve çeken kişi akılıydı ve kameraların cekmedigim kısımdan çekiyordu. Ama o çekeni bulursam o Kameraları ona monte edecektim bakalım o zaman kameralara nasıl gozukmiyecekti.
Saat geç olduğunda araştırmayı bıraktım ve Jimin'e onu sevdiğimi soyliyip söylememek arasındaki düşüncemi tekrar aklıma getirdim. Belki onlan sevgili olursam fotoğraflarının çekmeyi birakirdi yada fotorafinı çeken kişi bulurdum. Evet bunun için itiraf edecektim hem iki üç gün beklemek bile bana bir kaç yıl gibi gelmeye başlamıştı.
~Jimin
Bazen biri beni izliyormuş gibi hissediyordum ve bu beni acayip geriyordu tabi ben bunu kafama takarken bir tane daha vardı kafamda oda Yoongi'ye sevip sevmediğimi açıklamaktı. Onu söylemekte değilde verecegi tepkiden korkuyordum. Bunca yıl konuşmayıp birkaç yıl sonra tekrar onu görüp benlen bütün iletişimini bitire bilirdi, e o öyle yaparsa be yıkılırdım onu bir daha göremeyeceğim için.
Bu düşüncelerim ile uykuya daldım yarın için. Yarın yine kafamın içinde itiraf edip etmeme arasında kalacahmgima emin olarak.
Uyandığımda tuvalete gidip işlerimi hallettim ve yemek yedim. Yemek yerken telefonum çalmıştı arayan Yoongi'ydi. Konuşmuştuk ve bu gün benim evime gelip gelemeyeceğim hakinda sormuştu bende kabuk etmişim. Başta başka yerde buluşalım felan diyecektim ama bana bir şey itiraf edeceğini söyleyince evime gelmesini kabul etmiştim. Evime gelmesini istemememin sebebide aşırı dağnık olmasıydı.
Neyse sadece gorecegi kısımları toparlar gerisini ayni şekilde bırakırdım. Üşeniyorudum bütün evi toplamaya hata Yoongi gelmese misafir gelene kadar ev aynı kalırdı.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Diyer bölüm final olacağı için bu bölümü baya uzattım. Taekook yapmayida düşünüyordu ama yapmadım çünkü unuttum neyse siz onları çoktan sevgili oldu sayın çünkü ben etiketlere Taekooku etiketliyicem belki finallere biraz söz ederim tamamen ruh halime bağlı.
Finalinde akşam atarım. (Unutmassam)
Yazım yanlışları için özür dilerim canlar diyer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star /Yoonmin
FanfictionJimin nerden bile bilirdiki yilar sonra bi akım sayesinde çocukluk aşkını bulacağini