Mr.Stalker||eps6

140 11 1
                                    

(5:40pm)
Lepas kitaorang habis tengok cerita "scream".Aku tertidur.Kepala aku terjatuh dekat atas bahu jake.

Jake's pov:
My princess mengantuk? Argh..She's so cute.Bila kau nak jadi aku punya,y/n?.

Dia usap kepala aku dengan lemah-lembut supaya aku tak sedar dari tidur.

Nak dekat pukul 6:25pm baru aku bangun.Aku bukak mata,then Sedar-sedar aku dekat bilik Jake.

Jake:
hrmm looks like my Princess dah bangun?Lama jugak kau tidur.

:y/n
err..aku tidur pukul berapa? Tanyaku dengan suara yang masih mengantuk.

Jake:
Dari pukul 5:40. Sekarang dah pukul 6:30. Kau Mengantuk sangat ni

:y/n
Lama jugak ek.

:y/nLama jugak ek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Esok pagi.Aku dengan jake bangun pukul 6:10am sebab nak pergi sekolah.

[Time skip Sampai sekolah.]

Aku dengan Jake jalan sama-sama masuk kelas.

Jake:
Pergi duduk tempat kau.Nanti rehat sama-sama.Mak kau pesan kat aku suruh jaga kau leklok.Kau pun jaga perangai sikit.Dia cakap dengan nada suara yang serious.

:y/n
Yelah.Aku ni dah besar,bukan 6 tahun.Tak payah nak risau sangatt.

Jake:
Yeye je tu. Dah gi duduk .

Kitaorang duduk tempat
masing-masing.
Lepas je aku duduk.Yeen tiba-tiba cakap sesuatu dekat aku.

Yeen:
Y/n, Kau dengan Jake couple ke? Aku dari haritu lagi perhatikan korang.

:y/n
Apa kau merepek ni,Yeen?Kitaorang tak couple pun lah!Parents aku kena pergi kerja tempah jauh buat sementara.Mak aku suruh aku duduk rumah si Jake ni sebab mak jake ni kawan dengan mak aku.Faham?Aku termarah Yeen sebabkan dia punya soalan yang menyakitkan hati aku.

Yeen:
Hah?Seriouslah!? Tapi kau hati-hati jugak y/n.Orang kata Jake ni stalker. Mak dia memang baik.Tapi Jake ni yang bahaya sikit.Kau jangan terpedaya dengan dia sangat.

:y/n
Kau kenapa,Yeen? Tak baik tahu cakap macam tu.Kau yang terpedaya dengan rumours ni!Kau tak perlu tuduh-tuduh dia.Kau tak tahu jalan cerita hidup dia.Aku marah Yeen sebab dia punya perangai yang tak reti nak hormat orang.

MR.STALKERWhere stories live. Discover now