iubire la prima vedere

730 37 20
                                    

Era o zi obișnuita la tabara, stăteam de vorba cu autista aia de Vio și boschetarul de nasosu, care mai nou era opium.
Eram extrem de plictisit. ma uitam la reflecția mea din rău, sferele mele albastre asortându-se cu apa curgătoare, iar petalele mele orbitoare bătând ușor in vânt.
Eram complet pierdut in propia frumusețe când brusc aud pe Vio și nasosu vorbind deranjator de tare. Atunci am decis sa ma uit in sus și l-am zărit. Era... pur și simplu superb. Avea un sacou maroniu care i se asorta cu scoarța sa musculoasa. Nu ma puteam opri din a ma holba la el.
-Ba coaie ma auzi ?? a rostit nasosu
-D-da.., i-am raspuns eu timid și misterios.
-ce ai ma?, ma intrebat
-cine este EL?🤤🤤
-Cica îl cheamă Platanos, dc?
Nici nu îl mai ascultam pe flegmatul acela, ma gândeam doar la el, la Platanos. un nume perfect pentru cineva ca el mam gândit eu.Destul cu visatul. Timpul de acționat.
-b-buna..! Am uhmmm am observat ca esti... nou aici.! V-voiam sa zic buna și ca uhm.. i-mi place mult sacoul tau... îți complimenteaza foarte bine o-ochii...!!, am zis eu shy and nervous. Nu îmi venea sa cred ca am vorbit cu crush-ul meu de 5 minute!!!
-ewwwww Sisinel esti gay wtffff 🤮🤮🤮 a zis nasosu in timp ce a scuipat o flegma in stânga lui
-Ai grija unde scuipi mai prostutule tu ca erai sa o scuipi pe Vio! l-am certat eu. Am decis sa ii ignor pe inculții aia și sa ma concentrez inapoi asupra crushului meu P-platanos.
-uhmm.. scuze ca a trebuit sa fim întrerupți..! Inima îmi bătea atât de repede credeam ca îmi va sari din corpul meu fraged de 15 cm petit!!!
>\\\<
-Cine esti tu ma?
-M-ma cheamă uhmm... S-s-sisinel...!!! eram atât de embarrassed de numele meu tip twink discord kitten dar nu aveam cum sa îl mint pe el!!!
-Eo s Platanos, a zis el cu o voce atât de puternica mi se ridicau rădăcinile in sus!!!
-Vezi mallu ăla de acolo neadapostitule?? Acolo trăiam eu.
- O-omg!!! no way mereu mam întrebat ce e locul ăla... nu ma mira ca cineva ca tine ar fi stat acolo ;333 Dar... dacă nu te superi... de ce ai venit aici dacă stăteai acolo??
-Ce îți pasa tie ma??
-D-doar voiam sa aflu mai multe despre tine îmi p-pare rău..
- Hai ca îți zic na... vezi tu aveam o chirie anuală acolo iar când contul meu de insta a început sa dea flop si sa îmi plece sponsorii de bang energy drink au început sa crească datoriile prea mult iar săracii aia de acolo m-au dat afara!! îți vine sa crezi fa?
-o-oh em gee... nu îmi vine sa cred ca au făcut așa ceva!!!
-Da infine, niște geloși, dar au zis ca ma pot întoarce daca îmi plătesc datoriile pana la final de an deci in curând voi fi plecat de aici stai calm.
P-poftim.?!!! nu îmi venea sa cred ce îmi auzeau petalele... P-platanos... P-PLECAT?? n-nu...
-Salut fraților bine v-am regăsit la un nou video nu uitați dati follow și share la cont astazi mai tarziu pe live voi începe un giveaway pe care aveți șansa in al câștiga și pe lângă asta voi da shoutout pe story la urmatorii 10 oameni care dau like și follow la acest cont...
-ce pula mea face ăla ma?? a zis nasosu
-n-nu știu
-Suntem aici cu Sisinel și...?
-nasosu.
-Vreti sa câștigați 100 de lei fiecare?
-nu
-ok hai sa începem. dati cumva follow la contul de Platan_gang.10?
-nu
- E ok mai avem un challenge pregatit aici pentru voi. Crezi ca planta asta a avut un glow up sau un glow down???

*next day*
M-am sculat devreme dimineața, gândindu-mă la evenimentele de aseară cu platanos și nasosoul. Nu este șocant ca este un influencer! cineva ca el este un model perfect...
Mi-am lăsat petalele sa fie ciufulite de vantul răcoros al toamnei.

-Ba Sisi
C-cumva mia spus s-sisi?? ce armăsar!!
-Stai..! platanos... am ceva sa îți zic.. de când team cunoscut acum 10 ore... inima mea mia fost schimbată... ochii mi-au fost deschiși.. iar nu mai pot tine acest secret ascuns.. Adevarul este ca eu... sunt... cred ca... Platanos te iubesc.!!, inima îmi bătea atât de repede! nu îmi venea sa cred ca am putut spune așa ceva... îmi rodeam frunzele de anxietate așteptând răspunsul dragostei vieții mele.
-Înainte sa răspund la ce tocmai ai spus... aveam si eu ceva important sa îți spun defapt.

Cumva urma sa îmi spună ca si el ma iubește?? Urma sa devenim cel mai drăguț cuplu??? eram pregatit sa fiu dat pe spate.
-Videoul făcut aseară cu tine si Nasosu a ajuns viral pe instagram reels iar acum am destui bani sa îmi plătesc datoriile și sa ma întorc la mall.
N-nu... așa ceva nu avea cum sa fie adevarat... era de parca cel mai mare cosmar al meu devenise realitate! Am simțit cum lumea și inima mi s au spart intro mie de bucatele mici.
-Ia-ma cu tine! Te implor.! l-am rugat eu
-Scuze Sisinel.. dar am bani doar de o persoana chiria.
-d-dar... te iubesc..
-Îmi pare rău Sisinel. Dar nu pot rămâne aici cu tine. E pentru binele tau și al meu.
-Cum adica spre binele meu?! vorbesti doar pentru tine! Te rog! nu înțelegi cât de mult însemni pentru mine..!
-Tu nu înțelegi ce înseamnă oportunitatea de a pleca pentru mine! Cariera mea de influencer nu ar putea începe niciodata aici! Îmi pare rău dar am lucrat mult pentru asta, și simt ca asta îmi este momentul.
-...
-Poți sa ma înțelegi nu?
-...Macar.. înainte sa pleci poți sa fi sincer și sa imi zici ceva?
-ce?
-Depsre ce am spus mai devreme... macar simți la fel?
-...Poate. Dar nu va merge niciodata ceva între noi doi, iar trebuie și tu sa realizezi asta. La revedere Sisinel.
Simteam cum lacrimile imi curgeau pe obraz, iar după pe pământul de sub mine. Nu puteam sa fac nimic decât sa văd cum dragostea vieții mele dispărea in fata ochilor mei, iar eu nu piteam face nimic in al opri sa plece, orice asi fi spus, nu s-ar întoarce pentru mine. Poate ca are dreptate. Nu suntem făcuți unul pentru altul.

sisinel x platanos iubire in flăcăriWhere stories live. Discover now