Episode 9

677 56 60
                                    

Minho olacaklardan habersiz etek giymis ve bir taksi ile Hyunjin'in sirketine dogru gidiyordu.

Hyunjin ona etek giymemesini söylemisti fakat minho sinirlarini zorlamayi seven biriydi.

Hyunjin'in ona ne yapacagini nasil cezalar verecegini merak ediyordu.

Minho'yu bu düşüncelerden ayiran şey şöförün geldik demesiydi.

Ücreti ödeyip arabadan inmisti.
Karsisindaki koskocaman sirkete bakiyordu.Sirketin icine girip danismanliga dogru yurumeye basladi.Danismanliga ulastiginda ise kiza Hyunjin'in odasini sormustu.

"Pardon bakar misiniz?"

"Tabii buyrun.Kime bakmistiniz?"

"Ben Hwang Hyunjin ile görüsmek icin gelmistim."

"Randevunuz var miydi?"

"Hayir,yok."

"Üzgünüm randevu olmadan iceriye alamam."

"Ben sevgilisiyim.Simdi oda numarasini ögrenebilir miyim?"

"Bir dakika Hyunjin bey'i ariyorum."

Minho icinden bir sabir cekmisti.Sanki sevgili kendisi degilde bu kiz diye dusundu ve kiza gicik oldu.

"Alo Hyunjin beyy?"

Kizin cilveli konusmasina sinirlenmisti Minho.

"Ne oldu Mina?"

*isim bulamadigim icin Mina yaptim idol ile bir sorunum yok*

"Bir dakika Hyunjin beyy."

Minhoya dönüp konustu bu sefer Mina.

"Adiniz neydi acaba?"

"Lee Minho"

"Hyunjin bey Lee Minho diye biri geldi sizinle görüsmek istiyor.Randevusuz olmaz dedim ancak-"

"Odama yolla Mina."

"Ah,şey peki Hyunjin beyy"

Minhoya dönüp tekrar konustu Mina.

"Hyunjin bey sizi odasina bekliyor.3. kat zaten tek 1 tane oda var oda Hyunjin bey'in"

"Tamam,tesekkurler."

Soguk bir sesle tesekkur edip Hyunjin'in odasina dogru yol almisti Minho.
Nedensizce etraftaki insanlarin bakisindan rahatsiz olmustu.Etek giydigi icin herkes bastan asagiya süzüyordu onu.Muhtemelen ilk defa etek giyen bir erkek görmüslerdi.

Minho'un asansör korkusu oldugu icin binemeyecegini anlayip merdivenlere yönelmisti.Fakat merdivenlerde cok yorulacagini bildiginden Hyunjin'i aramisti.

"Hyunjin-ah"

"Bebegim?"

"Gelip beni alamaz misin?Asansörden korkuyorum merdivenlerde cok uzun."

"Geliyorum Minho.Ve umarim etek giymemissindir"

Hyunjin telefonunu kapatip odasindan cikmis ve asansöre binmisti.Asansöre bindikten bir kaç dakika sonra asansör durdugunda asansörden inmis ve gözleriyle onu bekleyen bebegini aramisti.

En sonunda Minho'yu bir yerde otururken görmesiyle yanina adimlamisti.

"Bebe-Minho!?"

Hyunjin'in sesini yükseltme sebebi Minho'nun etek giydigini görmesiydi.
Minho aninda basini kaldirinca Hyunjin'in simsiyah kararmis gözleriyle karsilasmisti.Hyunjin hem çok derin bakiyordu hem de çok sert ve sinirli bakiyordu.Aslinda Minho birazda olsa tirsmisti Hyunjin'in bu halinden.

Lovers and Beds//HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin