Karlos ve Yaren düğün salonunun merdivenlerinden hızlıca inmeye başlamışlardır.Yaren merdivenlerden inerken gelinliğe takılır düşer.
Y: Ahh ayağım! Ya düşmenin sırasımıydı!
Karlos sesin yukarıdan geldiğini duyunca yukarı çıkar.Yaren de o sırada ayağa kalkmaya çalışıyordur.Yaren ayağa kalkar ve aceleden Karlos'un yüzüne bile bakmadan...
Y:Çekil Çekil!
K:Yardım etmekte suç oldu anasını satayım! Sanki atlı koşturuyor!
Karlos da hemen merdivenlerden hızlıca inmeye başlar.Yaren'i merdivene oturmuş ayağını tutarken görür.
K: Yardım Etmeye çalışıyoruz "Çekil çekil" diyor.
Y: Aa! Sen! Mağazada çarpışmıştık.Neyse onu bunu bırak da senin bana yardım etmen gerekiyor.
K: Ne Yardımı?
Y: Düğünden kaçmama yardım edeceksin?
K: Düğünden mi kaçıyorsun?
Y: Evet Ama bana yardım etmezsen kaçamayacağım.
K: Ben de düğünden kaçıyorum.Ne tesadüf!
Yukarıdan sesler gelir.
Y:Ya çabuk al beni kucağına Ferdi geliyor galiba!
Karlos Yaren'i kucağına alır.Ancak 5-6 basamak kadar inebilir.
Y: Ya biraz çabuk olsana olum!
K: Çok ağırsın kızım ben ne yapayım!
Y: Çok konuşma hadi çabuk!
Ferdi ve Derya salondan çıkarlar.Derya önden Ferdi arkadan hızlıca merdivenlerden inerler .
F: Çekilsene kızım kız kaçıyor!
D: Benimde kocam kaçıyor Allah Allah!
Ferdi Derya'nın kolunu yakalar ve kendine çevirir .
F: Sen bu gelinlikle kocanı falan yakalayamazsın! Aa sen mağazadaki peri kızısın!
D: Ne saçmalıyorsun sen ya!
Ferdi ve Derya aşağıdaki merdivenlerden inmeye devam ederlerken aniden dururlar.Birisinin karısı olacak kadın tanımadığı bir adamın kucağında diğerinin evleneceği adamın kucağında tanımadığı bir kadın vardır.
F: Yaren!
Y: Ferdi!
D: Karlos!
K: Derya!
Karlos Yareni kucağından indirir.
F:Lan sen beni rezil etmeye mi çalışıyorsun?Sanki zorladím seni benimle evlen diye.Rezil oldum senin yüzünden.der ve Yarene tokat atar.
Ferdi Yarene tokat atınca Karlos Ferdiye kafa atar.Ferdi ve Karlos kavga etmeye başlar.Yaren de onları ayırmaya çalışır.
Y:Kızım yeni gelin gibi oturma yardım et de ayıralım şunları.
D:Beni nikah masasında bırakmak neymiş görsün.Ferdi kafasına kafasına vur.
Y:Allahım sen bana sabır ver!
Ferdi ve Karlos kavga etmeyi bırakır.Yaren Karlosa yaklaşır.
Y:Dudağın kaşın burnun...Her yerin kan içinde olum.Gel hastaneye gidelim.Bir baksınlar.
K:Gerek yok!İyiyim ben!
D:Oha Ferdi sana bişey olmamış bakíyorumda.
F:Bana bişey olmaz.Ha bu arada bilmem söylememe gerek var mı işten kovuldun Yaren.
Y: ...
K:Benimle çalışır mısın Yaren?
Y:Şey..Bilmem ki..Tamam çalışırım.
K: :)
F:Derya asistanım olur musun?
D:Tabi ki olurum.Bundan sonra onun yüzünü bile görmek istemiyorum.
F:Hadi ben seni bırakayım Derya.
D:İyi olur.
Ferdi ve Derya giderler.Ferdi Deryayı evine bırakır.Karlos ve Yaren de düğün salonundan çıkarlar.
K:Arabam şurada.Benimle gel de seni evine bırakayım.
Y:Yok ben gelmeyeyim.Her şey için saol.
K:Merak etme insan yemiyorum.Altı üstü evine bırakıcam.Hem bak benim yanımda çalışacaksın.Daha holdingin adresini bile bilmiyorsun.
Y:Ben o iş meselesini ciddiye almamıştım.Ferdinin yanında beni ezdirmemek için söylediğini sandım.
K:Hayır!Gayet ciddiydim.
Y:Ya işin doğrusu benim evim yok.
K:Nasıl yani bu zamana kadar sokakta mı kalıyordun?
Y:Hayır.Ferdiyle evleneceğiz diye ben evden çıktım.
K:Yani...
Y:Yani para toplayana kadar evsizim.Senin bildiğin bir depo,bodrum falan var mı?
K:Kusura bakma ama ben seni sokakta bırakmam kızım!Para toplayana kadar benim yanımda kalırsın.Hem holdingde de benim asistanım olursun.Parayı toplayınca da gidersin.
Y:Gerek yok!Ben başımın çaresine bakarım.
K:Teklif var ısrar yok.Sen bilirsin.Ama eğer ki vazgeçersen fikrinden kapım sana her zaman açık.
Karlos cebinden telefon numarası ve adresinin yazdığı kartı Yarene uzatır.Fakat Yaren kartı almaz.Karlos arabasına doğru ilerler.Yaren ise banka oturur.Tedirgin bir şekilde etrafa bakınır.Yarenin yanına bir adam yaklaşır.
X:Gerdekten mi kaçtın güzelim :)
Y:Git başımdan bak polisi ararım.
X:İstersen alıştırma yapabiliriz.
Y:Ostorson oloştormo yopoboloroz.
X:Ne diyon kız sen?
X daha çok Yarene yaklaşmaya başlamıştır.
Y:(içinden) 1-2-3!
Yaren Karlosun arkasından koşmaya başlamıştır.
Y:Dursana be adam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜĞÜNDEN KAÇARKEN (KarYar-FerDer)
Fanfiction4 kişi,4 farklı hayat,2 düğün... Düğünden kaçmak hiç böyle heyecanlı olmamıştı.Ayrılık çanları çalsada yeni aşklar doğacaktı.Belki de böylesi daha iyi olacaktı. NOT:KarYar ağırlıklı olacaktır.