Dedigim gibi bolumleri yazmaya usrniyorum😻
Yemek hazırladıktan sonra masaya oturup yemeye basladik.
"Ee tadi nasil?"
"Yaram gibi.."
"Onun tadi nasil?"
"..."
Sanzu gulmeye basladı. Kafasına bi tane gecirmek istedim. Oylede yaptım. Cunku ben Rindou'yum. Istegimi yaparim (kocum ya). Sanzu bi sarki mirildanmaya basladi. Sarkiyi onceden duymustum. Sesi guzeldi. Ama ben Rindou'yum...Bu yüzden yalan soyleyip mal olmam lazim.
"Ya bi siktir git bok gibi soyluyosum aha bak kulagim kaniyuo auauau"
Ben orda mal takldi *gene kendi halimi yaparken Sanzu agzi dolu bi sekilde bana bakti.
"Sikim mi seni gene?"
"Yook"
"sikim skim bak hazirda duruyo"
"dursun dursun ben simdi ona bi cakarim ikinci sunnetini olursun"
"..."
Sanzu yemegini yemeye devam etti. Bende yemegimi yemeye devam ettim. Basja napicaktim ki. Sanzu hala beni sikmek istiyo. Ama ben istemiyorum. Cunku ben Rind- tamam tamam...
...Sanzu yemegini benden once bitirdi. Benim yemek yememi izliyodu. Pis pis seyler kurdugunu anladim niye cunku o Sanzu. Beklerim oyle bisey.
"Pst pst"
"Ne var duduklu tencere"
"seni plaja goturim mi"
"...sana guvenemiyorum ama..belki olabilir..cunku orda beni sikebilirsin..yani..pek guvenemiyorum da.."
"Hadi aq geleceksen gel ne uzattin aa"
Dusundum..dusundum ve dusundum. Karar verdim. Gitcem.
"Gwliyorm lan"
Sanzu'nun ufak capli sevinc dansini izledikten sonra cantayi hazirlamaya gittim.
...Nasil cok iyi degil mi😍
Buyuk bi ihtimal diger bolumu final yapicamHADI BAI🤗