Kapitola 1

7 1 0
                                    

Probudila jsem se do slunného nedělního rána s myšlenkou, že si dneska půjdu zaběhat do lesa. S rodiči bydlíme v menší vile na kraji lesa, kde se rozprostírá území naší smečky. Vím co si teď musíte myslet. Vždyt lidé nemají smečky. To sice ano, ale já a moje rodina nejsme lidé, ale vlci. Přesněji řečeno vlkodlaci, nemám namysli ty příšery z pohádek a filmů, ale majestátná stvoření.

Můj otec, Williem White je královská Alfa. Tudíž Alfa všech alf a moje matka, Anna White je jeho Lunou. Jako takoví máme největší území, což se moc nelíbí znepřátelenému alfovy jižní smečky, který si chce titul krále ukrást pro sebe. A to i přesto, že není nic víc než podřadný vlk, co zradí ostatní a uteče před nebezpečím. Neustále vyvoláva spory a menší bitky mezi vlky, zatím to naštěstí nebylo nic vážnějšího. 

Byla jsem tak zabraná do přemýšlení, že jsem si ani nevšimla že stojím před zrcadlem a koukám na své 175 centimetrů vysoké já s černými jemně vlnitými vlasy do půlky zad. Když tu mi pohled spadne na moje oceánsky modré oči, které jsem zdědila po otci. 

Po dojezení ovesné kaše s ovocem, jsem se šla převléct a nachystat na běh. Rodiče nebudou až do večera doma, protože řeší žáležitosti směčky, takže mám času kolik jen budu chtít. Vyběhla jsem ze dveří a jen co jsem vběhla do lesa, tak jsem se proměnila na bílo-šedou vlčici necelý metr vysokou s jantarovýma očima. 

V lese jsem byla až do večera a  byla bych tam i déle, kdyby jsem nemusela zítra do školy. 

Po pár hodinách učení mi volá moje bestie Mia Lenderson, která je také součásti naší smečky. Vyrůstali jsme společně a jelikož nemáme ani jedna sourozence, tak se k sobě chováme jako sestry. 

Po dvou hodinách volání jsme se rozloučili a s myšlenkou co zajímavého přinese zítřek jsem usla.

-306 slov-

________________________________________________________________________________


První kapitola na světě, nikdy jsem neměla tušení jak je psaní náročné, ale jen s těmi 306 slovy to už chápu. Můj respekt k autorům tímhle ještě vzrostl. 

Děkuji za přečtení a budu ráda za zpětnou vazbu.

Přeji dobrou noc :)


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 07, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Wolf but QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat